Servicii IT — October 20, 2020 at 10:21 am

Konica Minolta desemnată furnizor de top pentru serviciile administrate de printare

by

10 20_Comunicat de presa_Konica Minolta desemnata furnizor de top pentru serviciile administrate de printareKonica Minolta a fost desemnată furnizor de top pentru serviciile administrate de printare oferite companiilor din diferite industrii, la nivel global, în cel mai recent raport realizat de Gartner, companie mondială de cercetare și consultanță în industria IT.
Premiul a fost acordat în urma unei analize de piață care a evidențiat un număr crescut al utilizatorilor de servicii administrate de printare oferite de Konica Minolta.

„Suntem onorați să primim acest premiu și încântați să ne aflăm în topul clasamentului furnizorilor de prestigiu din piață, cu serviciile noastre administrate de printare”, a declarat Olaf Lorenz, Senior General Manager, Digital Transformation Division, Konica Minolta Business Solutions Europa.

Pe măsură ce digitalizarea devine o necesitate a perioadei actuale, Konica Minolta pune la dispoziția companiilor, la nivel global, soluții și instrumente moderne de lucru pentru un birou inteligent și permanent conectat, chiar și de la distanță.

Bizhub Evolution: platformă dedicată soluțiilor optimizate de management al informației în cloud
Platforma poate fi accesată de la orice echipament multifuncțional bizhub conectat sau de pe orice dispozitiv mobil – computer, laptop, tabletă sau smartphone. Utilizatorii platformei pot accesa o serie de funcționalități customizate, fără a fi nevoie de instalarea unui software.
„Puteți printa, copia, scana documente cu ușurință și trimite faxuri. De asemenea, puteți traduce documente sau converti textul într-un discurs. Aplicația este extrem de utilă pentru departamentele de Marketing, deoarece permite automatizarea activităților de lucru. Konica Minolta administrează toate serviciile, inclusiv actualizarea acestora”, a completat Olaf Lorenz.

Suita Dispatcher: platformă integrată de eficientizare a fluxurilor de lucru, ce asigură un management centralizat al activității de printare, copiere și scanare a documentelor

Suita include două soluții – Dispatcher Phoenix și Dispatcher Paragon.
Dispatcher Phoenix, recunoscută și premiată pentru funcționalitățile sale, permite automatizarea fluxurilor de lucru și gestionarea documentelor de către utilizatori, drintr-o interfață intuitivă.

Dispatcher Paragon asigură managementul tuturor activităților de printare, copiere și scanare, chiar și în organizațiile cu mai multe sedii sau filiale, care printează local sau centralizat.

Folosind o soluție inteligentă de print management, utilizatorii pot avea o evidență clară, la zi, a întregului volum de documente tipărite și, implicit, a costurilor generate de acestea. Soluția permite raportarea și alocarea de drepturi de acces diferențiate pentru fiecare utilizator, departament sau centru de cost.

„Suntem încrezători că Suita Dispatcher aduce valoare adăugată utilizatorilor în procesul de transformare digitală – de la gestionarea flotei de echipamente multifuncționale, cu evidențierea întregului volum de documente tipărite și costurilor generate de acestea, raportarea și alocarea drepturilor de acces diferențiate pentru fiecare utilizator, departament sau centru de cost, până la gestionarea eficientă a fluxurilor de lucru”, a mai adăugat Olaf Lorenz.

M-Files – soluții de management inteligent al informației
Konica Minolta oferă soluții de management al informației, bazate pe Inteligență Artificială.
Spre deosebire de sistemele tradiționale Enterprise Content Management, M-Files – bazat pe metadate, definește, descrie, clasifică și organizează informația în funcție de ceea ce reprezintă (cum ar fi un contract, o factură, o scrisoare) și nu de locul unde aceasta este stocată (pe un server de fişiere sau în alte aplicaţii). Cu funcționalități avansate de accesare, căutare și regăsire, M-Files facilitează gestionarea informației, indiferent de sistemul în care aceasta este stocată.

Workplace Hub – soluție IT all-in-one, unică în piață
Workplace Hub – disponibil în mai multe variante – integrează un hardware de ultimă generație, aplicații software avansate și servicii IT administrate într-o singură platformă scalabilă.
Soluția include o platformă online – Konica Minolta MarketPlace, care facilitează accesul utilizatorilor la aplicații și instrumente necesare pentru îmbunătățirea activităților de lucru zilnice.  Platforma asigură operațiuni de printare sau scanare a documentelor direct din cloud, în deplină siguranță.
Platforma poate fi utlizată și pentru gestionarea licențelor, oferind o imagine de ansamblu, în timp real, și control asupra accesului utilizatorilor și a costurilor. Aplicațiile sunt actualizate constant și sunt compatibile cu sistemul IT existent al utilizatorilor.

„Platforma MarketPlace facilitează accesul utilizatorilor la diferite aplicații, soluții de securitate și servicii cloud care fac posibil lucrul în siguranță, de la distanță”, a explicat Olaf Lorenz. „Această abordare integrată este esențială pentru definirea biroului viitorului – acel intelligent connected workplace – și rezonează cu cerințele clienților noștri”, a mai adăugat acesta.