Nevoia de digitalizare în comerțul online determină companiile să caute soluții dedicate și performante pentru a crea o experiență cât mai plăcută pentru clienții finali. Aceeași nevoie a avut-o și Sentexim, compania românească ce activează încă din 1992 în zonele de import și distribuție.
Având o gamă variată de produse, Sentexim a descoperit necesitatea automatizării vânzărilor, dedicând atenție zonei online. Astfel a ales soluția FamShop de automatizare a comerțului online, prima platformă ecommerce cloud din România care oferă simultan magazine web integrate cu aplicații mobile de tip magazin online.
Mai aproape de clienții finali
Aplicația mobilă Sentexim facilitează o conexiune aparte cu clienții, întrucât ei sunt la o atingere de ecran distanță față de produsele dorite. Poziția permanentă pe ecranul telefonului mobil optimizează atât timpul de căutare al produselor, cât și experiența clientului cu procesul de plasare comandă, acesta fiind extrem de facil și intuitiv. Vânzări scalabile Avantajele soluțiilor de comerț online în cloud sunt scalabilitatea și siguranța că serviciul funcționează neîntrerupt, indiferent de volumul de comenzi plasate în online, astfel încât comercianții online să își focuseze atenția pe alte procese ce aduc plus valoare.
“Aplicația mobilă de tip magazin online funcționează pe principiul scalabilității, fiind adaptată secolului vitezei tocmai pentru a face față perioadelor încărcate, precum Black Friday”, precizează Cătălin Capătă, programator FamShop.
Ecommerce 360 Platforma
FamShop desfășoară în prezent o campanie de conștientizare a importanței automatizării și vine în ajutorul companiilor care se conving că pot face lucrurile mai eficient decât în prezent. Platforma FamShop investește, de asemenea, în dezvoltare, lucru pentru care anul trecut a lansat Shop by Voice, un modul de interacțiune vocală complexă în magazinele online și monitorizare a prețului concurenței.
Aplicația mobilă Sentexim este disponibilă în Google Play.