Flanco Retail – compania românească prezentă pe piața autohtonă din 1994 – deschide pe data de 27 noiembrie un magazin în Capitală, în centrul comercial AFI Cotroceni. Magazinul Flanco din AFI Cotroceni se regăsește la etajul 1 al centrului comercial și ocupă 900 metri pătrați.
„Chiar dacă în acest moment ne confruntăm cu un context care favorizează cumpărăturile online și ne-am axat foarte mult, în această perioadă, pe dezvoltarea serviciilor care deservesc comerțul digital, suntem încrezători că o parte din clienții care au migrat în online se vor reîntoarce în magazinele fizice, pentru a beneficia atât de o gamă largă de produse, cât și de consultanță specializată și personalizată pe nevoile fiecăruia”, declară Ovidiu Nicușan, Director de Marketing Flanco.
În magazinul Flanco AFI Cotroceni, clienții vor putea beneficia de oferte variate, de promoții la ultimele tehnologii și, cel mai important, de întreaga paletă de servicii financiare pe care retailer-ul le deține: accesarea unui credit rapid prin aplicația Electro-Credit sau până la 40 de rate fără dobândă. De asemenea, vor avea la dispoziție și servicii care să le aducă un plus de confort: transport gratuit, garanții extinse și asigurarea produselor.
„În urmă cu trei ani, ieșeam din mall-uri pentru a ne extinde cu formate de magazine de dimensiuni mai mici în mai multe orașe din țară, în proximitatea clienților”, declară Dragoș Sîrbu, CEO Flanco România. „Păstrăm în continuare criteriul eficienței, extinzându-ne într-un mall cu trafic intens, unde clienții vor putea beneficia de toate ofertele noastre. Știm că urmează o perioadă aglomerată, în care fiecare client își dorește să găsească mai ușor cadouri pentru cei dragi. Astfel, cu extinderea rețelei de magazine putem evita aglomerația și putem oferi clienților noștri consultanță la fața locului. Consilierii de vânzări specializați, din Flanco AFI Cotroceni, vor fi alături de clienți și îi vor ajuta să găsească produsele care se potrivesc cel mai bine dorințelor lor”, adaugă Dragoș Sîrbu.
Cu deschiderea magazinului din AFI Cotroceni, Flanco își urmează strategia proprie, în ceea ce privește eficientizarea. Dacă în anul 2017, retailer-ul ieșea din marile complexe comerciale, atunci când cei mai mulți intrau, în prezent lucrurile s-au schimbat. Mișcările strategice Flanco, diferite față de cele ale pieței, au adus un avantaj competitiv pentru retailer.
„Ne-am luat întotdeauna deciziile pe criterii de eficiență operațională, chiar dacă asta a însemnat uneori să mergem contra curentului. Strategia pe care am construit-o pe această fundație ne-a ajutat să ne păstrăm echilibrul financiar în cele mai dificile situații și să creștem treptat și sustenabil când am putut valorifica oportunitățile pieței”, declară Dragoș Sîrbu. „Anul acesta a fost unul dinamic, in care am avut oportunitatea să deschidem multe puncte de vânzare, urmărind îndeaproape comportamentul clienților noștri și preferințele lor, în niște circumstanțe volatile. Agilitatea în decizii ne-a ajutat să ne menținem eficienți, dar și apropiați în relație cu ei”.