Din luna octombrie, Gabriela Stănică a preluat poziția de Chief Information Officer în cadrul Departamentului IT & Digital al Carrefour. Din rolul său, Gabriela este responsabilă pentru continuarea procesului de transformare digitală a companiei în România.
Printre obiectivele de IT & Digital care sunt gestionate de către Gabriela și echipă se numără continuarea digitalizării și automatizării proceselor interne, implementarea de noi platforme și tehnologii în vederea optimizării proceselor operaționale, dezvoltarea website-ului, a aplicațiilor Carrefour și a tehnologiilor necesare experienței omnicanal, precum și securitatea informației.
Gabriela are peste 10 ani de experiență în crearea și gestionarea de echipe din diferite companii. Înainte de a se alătura echipei Carrefour, a ocupat poziția de Head of Marketing IT la British American Tobacco, unde a coordonat echipe din Europa și Africa de Nord, după ce anterior ocupase poziția de Chief Information Officer la Vodafone România. A debutat în cadrul companiei Avon, unde a ocupat, de-a lungul timpului, mai multe poziții, culminând cu cea de IT Executive Director Central and Eastern Europe.
“Sunt mândră să fac parte din Carrefour și încântată să lucrez într-una din cele mai dinamice industrii din piața: retailul. Viteza cu care evoluează această industrie implică multă tehnologie, adaptabilitate rapidă la schimbare, sisteme stabile, îmbunătățirea continuă a serviciilor către client, digitalizare, eficientizare și inovație. De aceea, vom continua să fim inovatori și să oferim clienților cea mai bună experiență de shopping omnichannel”, a declarat Gabriela Stănică, Chief Information Officer, Carrefour România.