Morphy Richards, brandul internațional de electrocasnice pentru casă și bucătărie din Marea Britanie, a anunțat astăzi lansarea pe piața din România. Momentul marchează, totodată, și expansiunea brandului în Europa de Est. Portofoliul de produse Morphy Richards disponibile consumatorilor români va include o varietate de electrocasnice mici pentru casă și bucătărie.
Printre produsele disponibile se numără aparate de gătit, de preparat mâncarea, destinate micului dejun, îngrijirii casei sau hainelor de tipul fierbătoarelor, prăjitoarelor de pâine, roboților de bucătărie, slow cookerelor, mașinilor de pâine, aspiratoarelor verticale sau fiarelor de călcat.
O selecție impresionantă de produse este disponibilă prin magazinele online ale partenerilor, în timp ce portofoliul extins de electrocasnice poate fi consultat de consumatorii români pe site-ul de prezentare www.morphyrichards.ro.
Laurențiu Codescu, Head of Eastern Europe Market, GDCA, a declarat: „Piața din România a apreciat mereu produse de calitate cu design desăvâșit, iar Morphy Richards, un brand britanic de top cu o istorie bogată, exprimă cu succes aceste valori în produsele sale. Feedbackul primit până în acest moment din partea partenerilor și clienților a fost extrem de pozitiv și ne bucurăm să putem aduce pe piață noi opțiuni puternice pentru activitățile zilnice din fiecare casă de la gătit, curățat la călcat”.
Cu o istorie de 85 de ani în crearea de produse menite să ușureze viața, prin design inovator și calitatea manufacturii, Morphy Richards este un brand important în portofoliul grupului Glen Dimplex, divizia Consumer Appliances (GDCA), ce include alte mărci prestigioase de electrocasnice precum Roberts Radio sau Stoves.
Robin van Rozen, CEO GDCA, a declarat: „Ținând cont de poziția puternică a Morphy Richards ca brand britanic și apetitul românilor pentru produse de calitate înaltă, suntem încântați să introducem Morphy Richards în România! Extinderea către Europa de Est este un pas esențial în strategia noastră internațională și ne face plăcere cu atât mai mult să începem această călătorie în România, o piață pe care eu o cunosc foarte bine și care este cheie pentru planurile noastre regionale.”