Compania de tehnologie și consultanță Softelligence prognozează un 2021 provocator, dar mai predictibil decât 2020, în care estimează că veniturile companiei vor evolua cu +25-30%. În același timp, echipa urmează să se mărească cu cel puțin 60 de noi angajați ce urmează a fi recrutați pe parcursul anului.
„2020 a fost un an atipic pentru majoritatea companiilor, dar pe noi ne-a ajutat să consolidăm puternic relația cu clienții noștri din domeniul asigurărilor și al serviciilor bancare și, de asemenea, să încheiem parteneriate noi cu companii de prestigiu global precum Instanda și Databricks. Aceste două parteneriate ne-au ajutat să aducem pe piața din România soluții inovatoare de accelerare a digitalizării companiilor din sectorul financiar. Suntem, de asemenea, mulțumiți că, într-un an atât de provocator am reușit să rămânem concentrați pe livrarea unor soluții de top clienților noștri, ceea ce s-a reflectat în creșterea per ansamblu a companiei, pentru al șaptelea an consecutiv”, declară Adrian Blidăruș, CEO al Softelligence.
Compania a încheiat 2020 cu o cifră de afaceri cu 10% peste cea din anul precedent, în ciuda contextului economic dificil.
Recent, Softelligence a încheiat un parteneriat cu Databricks pentru a accelera inovația și a sprijini echipele care se ocupă de prelucrarea, analiza și interpretarea datelor în a soluționa cele mai complexe provocări din domeniul lor. Integrarea în soluțiile și serviciile oferite de Softelligence a tehnologiilor Databricks va permite companiei să vină cu propuneri adaptate nevoilor actuale ale industriei financiar-bancare unde analiza unificată a datelor este acum prioritară.
Anterior, Softelligence încheiase un parteneriat cu compania insuretech britanică INSTANDA, dezvoltatorul platformei omonime de subscriere și distribuție pentru produsele de asigurare. Platforma găzduită în Microsoft Azure este no-code, adică nu necesită scrierea vreunei linii de cod pentru a genera un prototip al unui produs de asigurare. Astfel, echipele de dezvoltare de produse din cadrul companiilor de asigurări au posibilitatea de a configura, fără să fie specializate în programare, de la produse simple de asigurări generale și până la asigurări de viață și sănătate.
Obiectivul acestui parteneriat între Softelligence și INSTANDA a fost de a oferi asigurătorilor din Europa Centrală și de Est acces la tehnologie dedicată industriei de asigurări care să accelereze transformarea digitală, nevoie accentuată în acest moment, pe fondul crizei generate de Covid-19, dar și în anii care urmează, în perspectiva schimbării comportamentului de consum.
La final de 2020, Softelligence a îmbrăcat și haine noi, prezentându-și în premieră noua imagine de brand, actualizată și conectată la tendințele globale.
„Procesul de reînnoire a componentei vizuale de brand s-a derulat pe parcursul ultimelor 6 luni și a presupus reanalizarea principalelor valori care ghidează compania și angajații săi în activitatea lor de zi cu zi, stabilirea principalelor atuuri pe care Softelligence le are în relația cu clienții și partenerii și înglobarea acestor noi valențe într-o imagine care să le transmită mai ușor, mai fluid și care să ajungă mai repede la toți cei care interacționează cu compania noastră, cu noi”, sumarizează Adrian Blidăruș povestea rebrandingului.
Noua imagine Softelligence poate fi urmărită și aici.