NN şi Cegeka au încheiat un parteneriat prin care transformă experiența digitală a clienților NN în interacțiunea cu produsele și serviciile companiei. Primul pas a fost relansarea aplicației mobile NN Direct și urmează noi funcționalități prin care clienții să beneficieze în orice moment, într-un singur loc, de toate informațiile despre întreg portofoliul lor de produse NN și de un proces simplu, intuitiv și rapid.
Într-un context în care accesul la internet pe dispozitive mobile este majoritar – 86% dintre utilizatorii de internet din România se conectează online de pe telefonul lor mobil, potrivit datelor INS -, dezvoltarea unei experiențe digitale facile pentru clienți este un ‘must have’. Astfel, NN România a început anul trecut procesul de transformare a interacţiunii cu clienții săi și a relansat cu succes aplicația NN Direct în plină pandemie. Mai departe, compania își propune că dezvolte noi funcționalități prin care clienții să poată accesa mai ușor, de la distanță, beneficiile produselor lor de asigurare și pensie şi să poată obţine informaţii despre acestea direct pe telefon.
„Ca în orice călătorie de transformare digitală, este nevoie de update periodic. Mediul digital este fluid, tot ceea ce era valabil ieri trebuie actualizat continuu azi, iar facilitarea accesului la informaţiile de interes despre banii noştri tinde să devină o normalitate. Pentru un proiect început în pandemie era nevoie de un partener de încredere, iar Cegeka România s-a ridicat la înălţimea tuturor aşteptărilor noastre, chiar depășindu-le. Partea și mai bună este că nu ne oprim aici cu îmbunătăţirile. Noile versiuni ale aplicației vor aduce funcționalități și mai relevante si valoroase pentru utilizatori”, spune Laura Băloi, Head of Customer Strategy & Digital, NN România.
Cu un design intuitiv, o interfață mai prietenoasă și autentificare facială sau cu amprentă, aplicația NN Direct oferă clienților acces gratuit și rapid la toate informațiile de care au nevoie despre produsele lor de asigurare de viață și pensie privată direct pe ecranul telefonului, într-o experiență îmbunătățită. Dezvoltată în colaborare cu Cegeka România, de la arhitectură și proiectare până la implementare și securizare, noua versiune a aplicației transpune viziunea NN de a fi mereu aproape de clienți, iar rezultatul se vede încă din momentul descărcării din Google Play sau App Store.
„Dezvoltarea unei experiențe care să convingă utilizatorii să revină mereu într-o aplicație care îi ține conectați la asigurările și pensiile lor, mai ales în această perioadă neobișnuită care a schimbat modul în care interacționează cu cei din jur, dar și cu produsele și brandurile pe care le folosesc, a implicat o colaborare bazată pe principiile metodologiei Agile și o atenție crescută la nevoile clientului, totul gravitând în jurul ideii de „In close cooperation” – motto-ul nostru. Pornind de la aceste nevoi și de la așteptările pentru viitor, am creat o aplicație bazată pe tehnologii de ultimă generație și ușor de adaptat la nevoi viitoare, care oferă clienților exact acea interacțiune digitală intuitivă de care au nevoie”, adaugă Cristina Fianu, Business Development Manager, Cegeka România.
Digitalizarea este o prioritate strategică pentru NN, ceea ce se traduce în produse financiare relevante şi experienţe tot mai aproape de clienți. NN România explorează permanent oportunități prin care să aducă serviciile acolo unde clienţii sunt tot mai prezenţi in mediul digital.