Enterprise Software — February 9, 2021 at 12:45 pm

Konica Minolta premiată pentru soluțiile de management al documentelor tipărite și procesare automată

by

Konica Minolta_BLI Awards for Dispatcher Paragon & Document NavigatorKonica Minolta a primit două noi premii BLI pentru soluțiile de management al documentelor tipărite și procesare automată – Dispatcher Paragon și Document Navigator 5 – din partea Keypoint Intelligence, principalul evaluator independent mondial de hardware, software și servicii pentru imagistica documentelor.

Dispatcher Paragon, soluția pentru managementul documentelor tipărite, a fost premiată cu distincția Buyers Lab (BLI) 2021 Pick Award, datorită capacității de optimizare a costurilor de printare, în timp ce Document Navigator 5 a primit premiul BLI 2021 Pick Award, pentru capabilitățile de captură și procesare automată a documentelor.

Reducerea costurilor de printare
Menținerea predictibilității costurilor este una dintre cele mai mari provocări ale organizațiilor. Cu toate acestea, cele mai multe companii nu dețin o evidență clară a costurilor generate de activitățile de printare sau de volumul documentelor tipărite în cadrul organizației.
Soluția Dispatcher Paragon asigură managementul centralizat al activităților de printare, copiere, scanare și fax, precum și alocarea  drepturilor de acces diferențiate pentru fiecare utilizator, departament sau centru de cost. Astfel, companiile vor avea o evidență clară, la zi, a întregului volum de documente tipărite pentru fiecare utilizator sau departament și, implicit, a costurilor generate de acestea.

„Prin intermediul soluției, se pot seta diferite reguli de printare pentru reducerea costurilor, precum printarea duplex sau alb-negru, și acorda drepturi de acces diferențiate pentru fiecare utilizator sau departament. Se pot aloca bugete fixe de printare în funcție de utilizator, departament, centru de cost, dispozitiv sau proiect, în scopul menținerii evidenței costurilor”, apreciază Lee Davis, Director Asociat Software / Scanere Keypoint Intelligence.

Automatizarea fluxurilor de lucru cu documentele
Posibilitatea ca datele să fie accesate rapid și cu ușurință este esențială pentru orice organizație. Pe de altă parte, cei mai mulți angajați consuma zilnic timp cu sarcini de lucru repetitive. Documentele trebuie scanate, procesate și distribuite către unul sau mai mulți destinatari ori departamente, încărcate în CRM sau stocate. Toate aceste sarcini administrative sunt consumatoare de timp și implică multă intervenție manuală pentru fiecare document în parte.

Cu Document Navigator, fluxurile de lucru cu documentele sunt complet automatizate. Documentele fizice sunt scanate și trimise pe fluxuri de lucru automate, de la captură la procesarea automată, distribuire și stocare electronică.

„Soluția oferă companiilor posibilitatea de a-și automatiza fluxurile de lucru și crește productivitatea muncii, printr-un proces simplu și vizual, folosind funcționalitatea de drag&drop, conectori predefiniți către alte aplicații software și instrumente de procesare automată a documentelor”, afirmă Andrew Unsworth, Consulting Editor Keypoint Intelligence.

„Suntem onorați să primim aceste două noi distincții ce reconfirmă statutul Konica Minolta de lider în domeniul printării și managementului documentelor”, afirmă Florian Loske, Manager Office Product Management, Konica Minolta Business Solutions Europa.