Sectorul bancar, al serviciilor financiare și al asigurărilor este în continuu supus atacurilor cibernetice. De fapt, companiile din acest sector sunt atacate de patru ori mai mult decât cele din alte industrii. Hack-urile și exploatările mari fac continuu titluri de-a lungul anilor și această tendință nu arată semne de oprire.
La rândul lor, companiile din sectorul financiar – bancar sunt obligate să eficientizeze practicile de confidențialitate a datelor și să blocheze accesul la date sensibile pentru a îndeplini cerințele privind activitatea de date financiare și legile privind încălcarea datelor. O încălcare a datelor duce la amenzi, procese și pierderea încrederii consumatorilor. Astfel, trebuie luate măsuri proactive pentru a opri atacurile cibernetice bazate pe identitate și să îndeplinească mandate riguroase de reglementare.
Confidențialitatea datelor cu caracter personal a fost o preocupare constantă în ultima perioadă, protecția datelor nu a fost niciodată mai importantă. O serie de aspecte legate de datele cu caracter personal s-au schimbat, s-au stabilit noi reguli și responsabilitățile pentru colectarea, stocarea și prelucrarea datelor.
În acest scenariu, zona tehnologia informației, împreună cu echipa de securitate a informațiilor, joacă un rol cheie în utilizarea celor mai bune practici de securitate pentru a proteja datele cu caracter personal, pentru a detecta scurgerile, să răspundă corect la incidentele de securitate și să dovedească conformitatea cu standarde precum GDPR, ISO, PCI.
Astfel, o soluție PAM constă dintr-o serie de instrumente și practici pentru controlul utilizarea abuzivă a accesului privilegiat. Prin urmare, prin utilizarea acestui tip de soluție, se poate acorda, gestiona, monitoriza, revoca și audita accesul la sistemele critice prin acreditări privilegiate.
senhasegura oferă o soluție completă pentru a îndeplini cerințele de confidențialitate și securitate. Soluția oferă un punct de acces centralizat pentru sistemele critice. Caracteristicile sale permite consolidarea controlului accesului, limitând accesul utilizatorului doar la ceea ce a fost anterior autorizat, respectând principiul minimului privilegiu. Astfel, senhasegura oferă o vizibilitate deplină despre cine are acces la aceste sisteme și ce acțiuni au fost întreprinse prin privilegii. În cele din urmă, controlul și vizibilitatea asupra acțiunilor privilegiate sunt factori cheie pentru organizație să respecte cerințele de securitate și să obțină un scor de audit cât mai mare. Importanța unei soluții PAM merge dincolo de a îndeplini cerințele de audit.
Prin utilizarea senhasegura, organizațiile își pot reduce costurile de conformare la cerințele de audit printr-o soluție unică, fără agent, ușor de implementat. Ușurința de utilizare și implementare a soluției senhasegura, pe lângă controalele de acces granulare, gestionarea acreditării, detaliere jurnale și înregistrarea sesiunii, precum și capacitatea de a descoperi materiale și acreditări sunt ideale nu numai pentru implementarea cerințelor diferitelor standarde de securitate și confidențialitate, dar și pentru îmbunătățirea comportamentului oricărei organizații față de securitatea cibernetică.
senhasegura este singura platformă PAM completă care acoperă întregul ciclu de viață al gestionării accesului la privilegii: înainte, în timpul și după ce este utilizată o acreditare privilegiată. Numită ca o soluție globală Challenger PAM de către Gartner în raportul său Magic Quadrant (MQ) din 2020 și una dintre cele mai bune 3 tehnologii de top din raportul Critical Capabilities (CC) pentru PASM, PEDM și Secrets Management. Elimină complexitatea tradițională de la implementarea PAM, senhasegura este ușor de utilizat și are ca rezultat cel mai rapid raport calitate-preț, așa cum este subliniat de clienții noștri în Gartner Peer Insights, unde este furnizorul PAM numărul 1 (4,9 din 5).
Platforma este disponibilă astăzi în peste 40 de țări și în România prin intermediul distribuitorului Romsym Data (www.romsym.ro).