Xiaomi a dat startul Mi Fan Festival (MFF). Ediția din 2021, care se va desfășura și în România începând cu data de 15 aprilie, se va axa pe tema “Explore the possibilities”. Pentru a cultiva spiritul acestui mesaj, Xiaomi va lansa o gamă largă de campanii online și va invita Fanii Mi să discute și să împărtășească experiențele lor despre modul în care produsele Xiaomi le-au îmbunătățit viețile, atât lor, cât și familiei și prietenilor. Campania globală va începe la data de 6 aprilie, cu oferte speciale de peste 147 milioane USD*, pe canalele oficiale autorizate. Xiaomi colaborează cu peste 70 de platforme online și 300 de parteneri offline** din 59 de piețe, pentru a aduce cele mai inovatoare produse la prețuri incredibile pentru Fanii Mi din întreaga lume.
Google și Qualcomm Technologies sărbătoresc MFF 2021 împreună cu Xiaomi. Creația comună de postere pentru MFF 2021 utilizează simbolul vizual unificat “&” ca idee creativă cheie a imaginii. Aceasta are rolul de a arăta cooperarea strânsă dintre Xiaomi și Google și dintre Xiaomi și Qualcomm Technologies. De asemenea, posterele integrează conceptul “infinit” al “inelului Möbius” pentru a transmite că, împreună cu Xiaomi, companiile se străduiesc să aducă posibilități infinite în viețile utilizatorilor.
Xiaomi, Google și Qualcomm Technologies au impus întotdeauna standardele prin stabilirea tendințelor pentru industriile lor, cu soluții software și hardware inovatoare. Xiaomi a lucrat îndeaproape cu Google și Qualcomm Technologies pentru a avansa și a accelera adoptarea în masă a inovațiilor tehnologice. Xiaomi va continua să se asocieze cu cele două companii pentru a explora noi posibilități, așa cum sugerează tema MFF 2021, cu scopul de a face viața tuturor mai inteligentă și de a spori comoditatea utilizatorilor.
„Xiaomi a pus întotdeauna Fanii Mi și utilizatorii în centrul a tot ceea ce face. Mi Fan Festival (MFF) este o reprezentare emblematică a culturii noastre Mi Fan. Anul acesta marchează a 10-a ediție a MFF și al 11-lea an de la înființarea Xiaomi. De fiecare dată, sărbătorim acest festival împreună cu Fanii Mi, utilizatorii și partenerii din întreaga lume, pentru a ne exprima recunoștința pentru sprijinul lor – care este unul dintre motivele noastre cele mai importante pentru a continua explorarea și inovarea.
Prin lansarea unei ediții speciale Redmi Note 10 Pro MFF și a unei serii de activități ne propunem să ducem mai departe angajamentul nostru de a le fi întotdeauna alături Fanilor Mi și utilizatorilor”, a declarat un oficial Xiaomi.
Ediție specială Redmi Note 10 Pro Mi Fan Festival
La ediția Mi Fan Festival din acest an, Xiaomi lansează Redmi Note 10 Pro MFF Special Edition, sub sloganul “Explore Infinite Possibilities” (“Explorează posibilități infinite”). Modelul va reprezenta un suvenir unic pe care Fanii Mi îl pot lua acasă. Ediția specială MFF a telefonului reprezintă spiritul aventuros al Xiaomi și încearcă să încurajeze Fanii Mi să exploreze posibilitățile infinite în viață prin conectarea Smartphone x AIoT.
Pentru a sugera tema infinitului, Redmi Note 10 Pro MFF Special Edition vine într-un ambalaj cu un design de inspirație cosmică. Partea din față a cutiei prezintă o imagine cu astronauți care plutesc printre galaxii. Este reprezentarea Xiaomi și a Fanilor Mi care explorează posibilitățile infinite ale vieții împreună.
Cutia conține și un sticker Mi Fan Festival cu o imagine a astronauților Mi Bunny, prin care utilizatorii își pot personaliza telefoanele, laptopurile sau alte obiecte cu un element special Xiaomi.
Pentru ediția Mi Fan Festival din acest an a fost selectată versiunea Gradient Bronze a Redmi Note 10 Pro, o culoare naturală cu luciu metalic, iar pictograma exclusivă Mi Fan Festival 2021 va fi imprimată pe spate. Ca suvenir special, Redmi Note 10 Pro MFF Special Edition va fi vândut în cantități limitate la nivel mondial.
Construim o lume mai bună împreună cu Fanii Mi
Din ziua în care Xiaomi a fost fondată, la baza culturii companiei a stat construirea de relații reale cu utilizatorii și includerea lor în viitorul businessului. Încă de la început, Fanii Mi s-au alăturat Comunității Mi și au oferit sugestii și chiar idei de invenții care au contribuit la creșterea Xiaomi. Cultura Mi Fan a fost întotdeauna o parte integrantă a brandului Xiaomi.
Pentru a sărbători MFF 2021, Comunitatea Globală Xiaomi Mi a lansat oficial piesa tematică “A Melody for Mi”, care a fost creată online de către fanii din 15 țări. Aproximativ 1000 de Fani Mi au participat la acest proiect special. Ideile a 30 de Fani Mi au fost selectate și folosite pentru a compune muzica și versurile. Melodia exprimă interesul permanent al Fanilor Mi de a avea o viață mai bună, centrată pe dragoste, pasiune, inovație, o viață mai inteligentă pentru toată lumea. Acestea sunt chiar valorile pe care Xiaomi le transmite Fanilor Mi de peste un deceniu. Astăzi, Fanii Mi transmit același mesaj lumii. Împreună, uniți de aceeași viziune, Fanii Mi dau dovadă de încredere și credință în construirea unei lumi mai bune.
Piesa “A Melody for Mi” a devenit ton de apel oficial și poate fi descărcată de utilizatorii din întreaga lume din Mi Theme Store. De asemenea, va fi utilizată și ca melodie on-hold la serviciul de relații cu clienții.
Xiaomi își menține imaginea ca una dintre cele mai cool companii din mintea Fanilor Mi, dar și a utilizatorilor. De ani de zile, aceștia au fost conectați printr-o experiență comună de interacțiune cu o mulțime de produse inovatoare care le îmbunătățesc viața prin caracteristicile lor inteligente. În Comunitatea Globală Xiaomi Mi, fanii au postat mii de povești prin care descriu modul în care brandul și produsele Xiaomi le-au schimbat viața.
Un Fan Mi cu numele de utilizator “Crossfiree” și-a împărtășit povestea despre Mi Smart Home în timpul unei activități a Comunității Mi. Ea a folosit acasă mai mult de 30 de produse din ecosistemul Xiaomi, deși tehnologia nu este cea mai mare pasiune a sa. Mi Air Purificator a ajutat-o să îmbunătățească calitatea aerului din casa și i-a ameliorat alergia severă la praf, în timp ce Mi Band i-a ajutat întreaga familie să cultive un stil de viață mai sănătos. Un alt Fan Mi, Arun Abhimanyu, a menționat că lampa Mi Motion Activated Night Light a rezolvat problema de lungă durată a bunicii sale, care nu putea găsi comutatorul de lumină când se trezea noaptea pentru a merge la toaletă. A fost doar una dintre experiențele sale cu produsele Xiaomi, iar el a explicat că “aceste produse mi-au făcut viața mai ușoară într-un mod pe care nu mi l-aș fi putut imagina. De aceea Xiaomi câștigă încrederea utilizatorilor săi.”
ISTORIA MFF
Primul MFF a avut loc pe 6 aprilie 2012 în China, când Xiaomi a decis să lanseze un eveniment pentru a sărbători aniversarea a doi ani de la înființarea sa. Deoarece Fanii Mi au jucat un rol semnificativ în creșterea rapidă Xiaomi, compania i-a invitat să-și sărbătorească ziua de naștere împreună, prin organizarea unei mari petreceri. Locul de desfășurare a fost amenajat ca un club, iar invitații s-au distrat de minune pe muzica unui DJ. 100.000 de smartphone-uri Xiaomi s-au vândut în doar 6 minute și 5 secunde din acea zi. De atunci, Xiaomi a organizat MFF în fiecare an pentru a-și arăta recunoștința față de Fanii Mi pentru sprijinul acordat.
În afara Chinei, MFF s-a desfășurat pentru prima dată în India și Indonezia, în 2015, înainte de a fi lansat pe piețele europene, în 2018, când a avut loc primul carnaval al cumpărăturilor în Spania. În acest an, MFF ajunge la a zecea ediție și mai multe piețe globale se vor alătura pentru a sărbători această ocazie.
Pentru mai multe informații despre MFF 2021, consultați kitul de presă MFF2021.