Aplicatii — April 5, 2021 at 10:51 am

Premii de mii de euro pentru utilizatorii aplicației mobile MyAccount

by

Telekom Romania organizează o nouă campanie cu premii săptămânale în valoare de mii de euro pentru clienții care utilizează aplicația mobilă de management a contului MyAccount Telekom.

KV_Premii in aplicatia MyAccountCei care folosesc aplicaţia mobilă MyAccount până la data de 30 mai 2021, inclusiv, pot câştiga telefoane iPhone 12, Samsung Galaxy S21 sau Samsung Galaxy A20s, Smart TV-uri UltraHD Philips, aspirator inteligent Xiaomi Viomi V2 Pro, boxe portabile şi alte gadgeturi în valoare de mii de euro.

Pentru a participa la campanie, clienții/utilizatorii trebuie să intre în aplicație, să își personalizeze contul și să realizeze din aplicație cel puțin una dintre operațiunile următoare: să reînnoiască abonamentul, să plătească cel puțin o factură, să reîncarce o cartelă Telekom sau să activeze factura electronică.

Astfel, după ce își reînnoiește abonamentul din aplicația mobilă MyAccount, un client poate participa la concurs și va afla pe loc ce a câștigat: un premiu săptămânal sau o șansă în tragerea la sorți lunară, unde marele premiu este reprezentat de un iPhone 12. Dacă a câștigat un premiu săptămânal, utilizatorul trebuie să completeze formularul de contact pentru validarea și expedierea premiului.

Pe de altă parte, dacă un client reîncarcă, activează factura electronică sau o plătește din aplicația mobilă, va putea accesa, după maximum o zi lucrătoare de la efectuarea oricăreia dintre cele trei acțiuni, secțiunea dedicată din Sumar Profil din aplicația mobilă MyAccount, unde va avea posibilitatea să intre în competiție și să vadă ce a câștigat: un premiu săptămânal (telefon mobil Samsung Galaxy A20s, sterilizator UV Samsung sau o boxă portabilă bluetooth) sau o șansă în tragerea la sorți lunară pentru unul dintre premiile lunare, un robot de aspirare, un televizor Philips sau un Samsung Galaxy S21. Și în acest caz, utilizatorul care a câștigat un premiu săptămânal va trebui să completeze formularul de contact pentru validarea și expedierea premiului.

Aplicația MyAccount este un instrument digital de administrare a serviciilor de telecomunicații cu ajutorul căruia clienții pot controla abonamentul de oriunde, oricând. Unul dintre principalele avantaje ale aplicației este faptul ca utilizatorii sunt în permanență legătură directă cu administratorii aplicației, prin intermediul recenziilor, al comentariilor, pe e-mail, la telefon sau al formularelor de feedback. Feedback-ul clienților a contribuit la îmbunătăţirea constantă a aplicației, pentru ca aceasta să răspundă cât mai bine nevoilor și așteptărilor acestora. Clienții pot plăti cu un singur clic facturi sau accesa opțiunea de reîncărcare, pot activa factura electronică, pot reînnoi planul lunar al abonamentului de mobil, pot accesa instrumente de diagnosticare și soluționare a incidentelor sau chiar discuta cu chatbot-ul Tim, asistentul digital care consiliază clienţii în procesul de achiziție de servicii și asigură suport tehnic.

Aplicația mobilă MyAccount este gratuită şi disponibilă oricărui client Telekom Romania care are acces la magazinele Google Play, App Store și Huawei App Gallery.