CRM for Outlook, destinat interacţiunii facile cu partenerii de afaceri direct în clientul de e-mail.
E-mail-ul este cea mai folosită aplicaţie în mediul de birou pentru interacţiunea cu partenerii, clienţii, colegii etc. Prin urmare, clientul de e-mail este deschis permanent pe majoritatea calculatoarelor, indiferent de departament. Pe de altă parte, multe informaţii utile în activitatea cotidiană rezidă în aplicații de business, precum CRM şi ERP. Astfel, utilizatorii fac multi-tasking şi lucrează cu multiple aplicaţii, căutând şi copiind date, documente etc. Situaţia generează pierdere de timp, bătaie de cap, nervi …sună cunoscut, nu?
Există o soluţie simplă care scapă utilizatorii de povara lucrului cu aplicaţii şi ferestre multiple. CRM for Outlook disponibilă pentru SAP Business One permite derularea tuturor task-urilor asociate interacţiunii cu partenerii de afaceri direct în clientul de e-mail. CRM for Outlook combină o interfaţă foarte familiară (Outlook are milioane de utilizatori) cu informaţiile cheie şi fluxurile de lucru din SAP Business One. Mai mult, Outlook este o componentă din suita Microsoft Office, care a devenit o dotare standard pentru orice angajat cu munca de birou.
Ce poţi face concret în CRM for Outlook
CRM for Outlook permite derularea oricărei acţiuni (vânzări, suport, comenzi) care vizează clienţii sau partenerii de afaceri, direct din Outlook. Aceasta este posibilă în urma integrării celor două aplicaţii şi a schimbului bidirecţional de date, activităţi, task-uri etc. Astfel, utilizatorii vizualizează direct în Outlook informaţiile cheie despre clienţi sau parteneri stocate în SAP Business One, iar datele generate sunt colectate automat, organizate şi salvate în SAP Business One. Munca devine mai plăcută iar înregistrările sunt actualizate fără efort suplimentar. Iată câteva exemple de activităţi:
– Pregăteşti corespondenţa cu un client şi accesezi direct din Outlook toate informaţiile asociate acestuia (comenzi, vânzări, livrări, debite etc), fără să mai intri în SAP Business One
– Creezi oferte şi ataşezi documentaţia necesară, fără să treci dintr-o fereastă în alta
– Gestionezi contactele, ofertele, comenzile şi activitățile asociate, fără să ieşi din aplicaţia de e-mail
– Corelezi automat corespondenţa primită cu înregistrările asociate din SAP Business One, pentru o actualizare permanentă a istoricului relaţiei cu un client
– Primeşti răspuns din partea unui client la o propunere şi creezi sau actualizezi direct din Outlook oportunitatea respectivă în SAP Business One
– Actualizezi activităţi, documente şi date de contact, iar înregistrările noi se vor găsi automat în SAP Business One
– Editezi contacte în regim colaborativ, iar modificările sunt vizibile întregii echipe, ceea ce elimină înregistrările redundante
– Accesezi şi lucrezi în Outlook cu documente stocate în SAP Business One
– Ai la dispoziţie un „CRM cockpit” cu toate informaţiile necesare unei comunicări coerente cu clienţii şi partenerii
– Dacă este cazul, iniţiezi apeluri direct din Outlook, prin intermediul aplicațiilor de telefonie.
Iată ce spun utilizatorii:
„Cu soluția CRM pentru Outlook avem vizibilitate imediată asupra afacerilor derulate cu partenerii noştri. Identificarea automată în Outlook a datelor clientului din SAP, accesul imediat la oportunitățile sau activitățile create, interconectarea calendarului Microsoft cu SAP, precum şi accesul la oferte, comenzi şi facturi achitate sau neachitate ne oferă cea mai eficientă cale de a lua decizii rapide de business. </em><em>Într-o lume dinamică, digitală şi în continuă mișcare avem nevoie de informaţii la un click distanță, iar soluţia CRM ne-a adus plus valoare imediat.” – Bogdan Recacevschi, CTO, Tech-Con România.
Ce mai trebuie să ştii despre CRM for Outlook
CRM for Outlook este disponibil ca add-on pentru SAP Business One. Instalarea este simplă iar sincronizarea datelor, fluentă şi automată. Interfaţa poate fi customizată pentru afişarea în ribbon-ul Outlook a informaţiilor considerate necesare de fiecare utilizator. Complementar, este posibilă şi adăugarea altor funcţionalităţi, precum vizualizarea contactelor pe Google Maps, asocierea profilelor LinkedIn, exportul contactelor către MailChimp etc.
În esenţă, CRM for Outlook aduce câteva beneficii evidente: angajaţii lucrează cu o aplicaţie foarte cunoscută, foarte simplă şi care există deja în organizaţie, iar toate datele generate vor fi actualizate automat în SAP Business One, fără efort. Experienţa arată ca utilizarea CRM for Outlook contribuie şi la creşterea ritmului de adopţie a SAP Business One în rândul angajaţilor.
Deci, ce mai aştepţi? Treci chiar acum la CRM for Outlook, arma secretă a utilizatorilor SAP Business One!