Agrii România, distribuitor de inputuri agricole din România, a lansat chatbotului Amira, pentru a ușura munca agenților de vânzări în oferirea de informații despre hibrizi, substanțe active și produse specifice folosite de către agricultori. Soluția Amira este dezvoltată în colaborare cu compania DRUID, specializată în tehnologie conversaţională.
Amira este integrată cu platforma colaborativă MS Teams, și acționează ca un motor de căutare în baza de date pentru agenții de vânzări. Astfel, peste 200 de agenți de vânzări obțin mai rapid informații despre produsele de protecția plantelor, semințe, prețuri producători, dar și rapoarte detaliate.
Amira își împrospătează permanent cunoștințele, și face recomandări pe baza cerințelor specifice sau ale informațiilor istorice. De exemplu, pentru o cultură de porumb, Amira afișează opțiunile de hibrizi oferite de producători și, după selectarea mărcii dorite, comunică prețul standard și variantele de plată. Toate propunerile țin cont de cultură, normele de semănat pentru fiecare soi în parte, substanțe active sau concentrații. Mai mult, agentul de vânzare are posibilitatea oferirii unui discount, pentru ușurarea procesului de vânzare.
„Amira marchează un moment important în evoluția Agrii România, prin viteza și eficiența pe care le aduce colegilor noștri. Realitatea ne forțează să ne orientăm spre digitalizare și acces rapid la informații, pentru o interacțiune superioară cu clienții. După doar două luni de la implementare, 200 de utilizatori comunică activ cu Amira”, declară Monalisa Ungureanu, CEO Agrii România.