NEWS — June 10, 2021 at 6:28 pm

Chatbotul Bill oferă asistență 24/7 clienților SmartBill

by

SmartBill și DRUID anunță lansarea chatbotului Bill, pentru a oferi asistență 24/7 utilizatorilor soluțiilor SmartBill și o experiență digitală superioară.

Bill_chatbotBill oferă răspunsuri pentru o selecție cuprinzătoare de peste 500 de întrebări predefinite. Astfel, indiferent că se află pe website-ul smartbill.ro sau în aplicația mobilă, utilizatorii SmartBill pot primi răspunsuri privind utilizarea soluțiilor, modalitățile de facturare, activarea abonamentelor, adăugarea stocurilor, retururile și crearea facturilor storno, compensarea facturilor, dar și multe alte informații specifice activităților de facturare și gestiune.

În funcție de complexitatea suportului solicitat de utilizator și ținând cont și de programul de lucru al centrului de suport tehnic SmartBill, chatbot-ul poate redirecționa cerința către unul dintre membrii echipei.

Atunci când Bill este accesat direct din aplicația mobilă, el identifică automat utilizatorul fără a cere detalii suplimentare de autentificare și poate oferi suport personalizat. Acest lucru reprezintă un element suplimentar de personalizare a experienței clienților.