Kaspersky, o companie globală de securitate cibernetică și confidențialitate digitală, și Fnatic, marca esports de înaltă performanță, anunță un parteneriat global. Cei doi lideri din domeniile lor vor dezvolta mai multe inițiative comune, inclusiv campanii de conținut digital multi-channel și o serie de evenimente digitale. În plus, numele mărcii Kaspersky va apărea pe tricoul echipei Fnatic Rising League of Legends.
De ani de zile, Kaspersky s-a angajat în dezvoltarea unor acțiuni legate de esports și gaming – compania a sponsorizat evenimente și campionate și și-a îmbunătățit continuu soluțiile pentru nevoile specifice ale jucătorilor. Principalele produse de consum ale Kaspersky includ un mod Gaming – o funcție care, atunci când este activată, oprește scanările și actualizările, nu afișează nicio notificare și, prin urmare, nu deranjează jucătorul și nu consumă mult în ceea ce privește resursele CPU.
Parteneriatul stă la baza unei noi abordări îndrăznețe „Fearless Gaming” a Kaspersky, pe care compania intenționează să o aducă la viață printr-o serie de activități și piese de conținut dezvoltate în colaborare cu Fnatic. Prin cooperare, Kaspersky și Fnatic își propun să crească nivelul de conștientizare cu privire la importanța securității cibernetice și rolul acesteia în esports.
„Pentru a face jocurile cu adevărat neîngrădite, trebuie să vă asigurați că totul este bine protejat. Știm asta nu numai pentru că suntem o companie globală de securitate cibernetică, ci și pentru că mulți angajați ai Kaspersky sunt jucători pasionați. Înțelegem interesele, nevoile și comportamentul gamerilor și ne propunem să ne asigurăm că se bucură de tot ceea ce aduce nou tehnologia în acest domeniu”, spune Andrew Winton, Vice President for Global Marketing la Kaspersky. „Suntem încântați să cooperăm cu Fnatic și să sprijinim una dintre primele echipe de esports din lume pentru a-și atinge ambițiile, în timp, de asemenea, învățăm mai multe de la comunitatea de esports profesionale pentru a ne îmbunătăți în continuare produsele pentru un public mai larg din categoria de gaming.”
Conținutul comun, activările și evenimentele digitale, care vor fi produse în cadrul parteneriatului, vor fi prezentate pe canalele digitale Kaspersky și Fnatic. Cele două companii vor împărtăși, printre alte cunoștințe, cele mai bune practici pentru modul în care jucătorii pot evita amenințările cibernetice, cum își pot securiza activele din joc și cum să se asigure că jocurile rămân la același nivel constant de funcționare rapidă și fără întreruperi.