NEWS — July 26, 2021 at 11:20 am

Cărtureşti introduce asistenți virtuali

by

Isometric artificial intelligence. Chat bot and future marketing. AI and business IOT concept. Mans and women chatting with chatbot application. Dialog help service. Vector illustration.DRUID a semnat un parteneriat cu Cărtureşti pentru proiectarea şi dezvoltarea unui chatbot care să ofere o experienţă digitală modernă pasionaţilor de carte şi întregii comunităţi culturale reunite în jurul brandului Cărtureşti.

Parteneriatul între DRUID şi Cărtureşti a venit pe fondul dorinţei cunoscutei librării de a fi mai aproape de clienţii săi şi de a răspunde solicitărilor rapid, într-un mod simplu şi prietenos. Astfel, după un proiect pilot realizat la sfârşitul anului 2019, Cărtureşti a decis adopţia unui prim asistent virtual de tip FAQ care să simplifice zona de call center, preluând cele mai uzuale întrebări şi oferind răspunsuri rapide şi inteligente clienţilor.

Asistentul Cărturești este găzduit în site-ul Carturesti.ro şi este integrat cu baza de date a acestuia. Chatbotul este conceput, antrenat şi învățat să caute rapid informaţii în baza de date pentru a răspunde automat intereselor vizitatorilor site-ului, degrevând, astfel, agenții de call center, care în prezent oferă răspunsuri prin căutări manuale. Asistentul Cărturești este disponibil permanent, 24/7, tuturor pasionaţilor „de carte, ceai, muzică, dichis”. Asistentul Cărturești învaţă rapid şi va fi permanent la dispoziţia iubitorilor de carte, oferind informaţii despre istoricul comenzilor, retururi, căutări produse, verificări stocuri sau afişări magazine unde produsele căutate sunt disponibile în stoc, gestionări de reclamații și sugestii. Dorinţa companiei a fost ca, în timpul orelor de lucru, Asistentul Cărturești să ofere şi posibilitatea de rutare spre operatorii umani, care vor putea susţine mai multe conversaţii în acelaşi timp.

„Asistentul Cărturești va ghida clienţii printre cele peste 300,000 de produse pe care le oferim, va fi alături de ei în procesul de achiziţie, va face recomandări. Sunt convins că acest chatbot va avea un impact pozitiv în experienţa digitală de interacţiune cu brandul Cărtureşti și în satisfacţia cititorilor noștri”, declară Adrian Păun, Online Marketing Manager Cărtureşti.