Brandul Allview, deținut de Visual Fan SA, a primit o nouă confirmare a popularității sale în rândul consumatorilor români, după ce 20% dintre voucherele solicitate la categoria televizoare din cadrul programului național „Rabla pentru electronice” au fost folosite pentru achiziționarea unui dispozitiv Smart din portofoliul companiei. Preferințele cumpărătorilor s-au îndreptat către Smart TV-urile gamei ePlay, cu rezoluțiile de la HD la 4K, ceea ce denotă, potrivit reprezentanților companiei, un interes crescut de a adopta noi tehnologii, la un bun raport calitate-preț.
Administrația Fondului Național de Mediu, organismul care a gestionat programul de înlocuire a echipamentelor electrice şi electronice uzate, a condiționat acordarea voucherelor pentru televizoare, în valoare de 400 de lei, doar de achiziționarea un dispozitiv având cel puțin noua clasă energetică E. Smart TV-urile Allview nu doar că îndeplinesc acest criteriu minim, dar sunt aliniate celor mai recente exigențe ale pieței de profil.
„Succesul înregistrat de Allview în cadrul acestui program de stimulare a înnoirii echipamentelor electrocasnice atestă faptul că publicul apreciază calitatea produselor noastre, oferită la prețuri juste, precum și atenția pe care o acordăm dorințelor clienților. Parteneriatul nostru cu Google Android TV™ a fost o decizie inspirată, care ne-a permis să anticipăm direcțiile pieței și să le propunem consumatorilor o gamă diversificată de produse competitive. Cred că ne putem asuma obiectivul de a deveni liderul pieței românești de Smart TV-uri cu Android TV™ și Google Assistant™ integrat, o piață în expansiune, cu un dinamism ridicat al competitorilor”, consideră Lucian Peticilă, CEO și fondator al Visual Fan SA.
Allview activează pe piața de televizoare Smart din a doua jumătate a anului 2018, iar în 2019 a devenit una dintre printre primele companii din Europa ce a încheiat un parteneriat direct cu Google Android TV™. De atunci, portofoliul său a fost extins constant cu noi modele ce includ funcționalități și tehnologii de top integrate în produse cu design elegant și modern.
Astfel, anul 2020 a adus o altă premieră companiei brașovene, fiind primul brand din România ce a adoptat și democratizat tehnologia Quantum Dot. Orientarea către clienți, înțelegerea nevoilor acestora, precum și anticiparea tendințelor pieței au adus în prima parte a anului 2021 lansarea gamei de Smart TV-uri Allview ePlay7100 și debutul unei noi etape pentru portofoliul de produse al companiei, prin integrarea tehnologiei Touchless – Far Field Voice Control care conferă mai mult confort, naturalețe și eficiență comunicării.
Pentru a le asigura utilizatorilor o experiență optimizată, facilă și securizată, Allview oferă regulat update-uri ale sistemului de operare transmise OTA (over-the-air), pe numeroase modele din categoria televizoarelor. Pe lângă patch-urile de securitate, modelele respective au primit îmbunătățiri la nivelul vitezei de operare, un mai bun management al iluminării dinamice (dynamic backlight) sau chiar upgrade-ul la versiuni superioare de Android.
Parteneriatul cu Google Android TV™, dezvoltarea continuă a portofoliului de televizoare mai performante și eficiente energetic, precum și îmbunătățirea permanentă a experienței de utilizare a clienților prin oferirea de update-uri și upgrade-uri, a asigurat brandului Allview creșterea constantă a cotei de piață pe segmentul televizoarelor. Toate acestea permit companiei să revendice poziția de lider al pieței pentru această gamă de produse.
Dar dincolo de Smart TV-uri mai performante, Allview propune o nouă viziune asupra rolului acestor echipamente nelipsite din locuințe. „Grație Android TV™ putem oferi noi valențe televizorului, care devine o interfață comună de control și comandă a tuturor dispozitivelor inteligente interconectate, indiferent de sistemul de operare,” a explicat Lucian Peticilă.