Internet/Telecom — August 3, 2021 at 2:14 pm

Planable lansează funcționalități pentru TikTok pentru a permite echipelor de marketing să își planifice filmulețele pentru TikTok și să colaboreze pentru crearea lor

by

Planable, platforma de colaborare pentru echipele de marketing, a lansat noi funcționalități pentru TikTok, care le oferă experților în social media posibilitatea să își planifice, să colaboreze, aprobe și să programeze conținutul video pentru publicare. Astfel, echipele de marketing pot pregăti și conținutul pentru TikTok mai eficient în platforma Planable, unde au o imagine de ansamblu asupra tuturor paginilor de social media pentru brandurile pe care le promovează.

Planable+TiktokAceastă nouă funcționalitate completează opțiunile existente de creare a conținutului în Planable pentru platforme precum Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Google My Business și YouTube.

„Suntem foarte încântați să anunțăm că TikTok este cea mai nouă platformă de social media pe care o integrăm în Planable. Întrucât, în doar câțiva ani, TikTok a trecut de la a fi doar o nouă aplicație video la a avea 1 miliard de utilizatori activi lunar, adăugarea platformei în aplicația noastră a fost un pas firesc. Misiunea noastră este aceea de a ajuta companiile să-și administreze conținutul pentru TikTok la fel de eficient ca pe cel pentru celelalte rețele sociale pe care le avem integrate”, a declarat Xenia Muntean, CEO-ul Planable.

Astfel, utilizatorii actuali Planable pot acum să-și conecteze pur și simplu contul de TikTok al brandurilor pe care le administrează și să înceapă planificarea conținutului. De asemenea, pot programa și publica conținut prin intermediul aplicației mobile pe care Planable o pune la dispoziție. Când este timpul pentru postarea videoclipurilor, utilizatorii vor primi o notificare pe ecranul lor din aplicația mobilă Planable și vor putea administra mai ușor conținutul publicat.

Cu 1 miliard de utilizatori activi lunar, câștigați în doar câțiva ani, TikTok a devenit rețeaua socială preferată de Generației Z, iar brand-urile vin din urmă. Potrivit unui studiu recent realizat de Planable pe prima jumătate a anului 2021, companiile au început să-și mute resursele de la rețelele tradiționale de socializare, cum ar fi Facebook, Twitter sau Linkedin, preferând se concentreze pe platformele axate pe conținut video, cum ar fi TikTok, care începe să devină un canal de interes pentru brand-uri.

Astfel, Facebook a înregistrat o reducere de 16% a numărului de postări per utilizator, Twitter o scădere de 21%, iar LinkedIn o reducere de 2% comparativ față de prima jumătate a anului 2020, conform celui mai recent studiu realizat de Planable. Pe de altă parte, conținutul video a înregistrat o evoluție semnificativă, cu o creștere de 17% a postărilor per utilizator, pe toate platformele, în prima jumătate a anului 2021.