Bizpoint — August 23, 2021 at 4:49 pm

Firmele native digital văd acum avantaje certe

by

Multe firme care au supravieţuit şi chiar au înflorit în timpul pandemiei cred că reuşita lor s-a datorat nivelului ridicat de maturitate digitală din cadrul organizaţiei, conform unui raport emis recent de firma Tata Communications.

Digitalization, Digital Transformation ConceptRaportul ajunge la concluzia că doar 10% din firme la nivel global dispun actualmente de cele mai avansate modele digitale de operare, platforme de conectivitate şi strategii care să asigure operaţiuni securizate. Iar cele mai multe din aceste firme (63%) declară că veniturile lor au crescut ca rezultat.

Dintre cele 90% din firme fără obiective digitale la înfiinţare, aproape jumătate (45%) spun că au pierdut din productivitate în timpul pandemiei, deoarece s-au confruntat cu probleme de conectivitate. Pentru alte 49% dintre ele, securitatea cibernetică este actualmente prioritatea numărul unu.

În acest context, autorii raportului spun că modelul de operare bazat pe nativitate digitală începe să devină obligatoriu pentru firmele moderne.

Pentru a se asigura că păstrează ritmul cu digitizarea, raportul scoate în evidenţă trei paşi esenţiali: dedicarea faţă de un model operaţional digital nativ, crearea de experienţe de calitate pentru utilizatori cu ajutorul sistemelor hiper-conectate şi crearea unor modele operaţionale native digital bazate pe încredere şi securitate.