DRUID, lider în dezvoltare de tehnologie conversaţională pentru organizaţii de tip Enterprise, anunță includerea în raportul „Conversational AI Products PEAK Matrix® Assessment 2021”, lansat de Everest Group. Analiza cuprinde cele mai importante companii din întreaga lume care promovează inovația în domeniul tehnologiilor conversaționale, cu produse sau servicii revoluționare, orientate spre viitor. În doar doi ani de la lansare, DRUID a reușit să ajungă în top trei companii din perspectiva valorii totale livrate și pe locul patru din punct de vedere al implementării și suportului oferit clienților și partenerilor.
Potrivit raportului, DRUID este listată printre companiile cu cea mai mare creștere procentuală a veniturilor de la an la an pe piața soluțiilor de AI conversațional. DRUID are o bază de clienți aflată într-o expansiune rapidă, din diverse domenii, precum retail, sănătate, servicii bancare și asigurări, tehnologie și turism. Platforma a fost evaluată ca fiind extrem de adaptabilă, datorită posibilității de a optimiza prin automatizare conversațională procesele specifice departamentelor de IT, Resurse Umane sau Juridic, oferind în același timp asistență avansată pentru clienți, agenți de vânzări sau call center. Chatboții DRUID își reamintesc contextul și discursul din interacțiunile anterioare, pot schimba discuțiile în funcție de subiect și le pot urmări pe mai multe canale. DRUID dezvoltă asistenți virtuali preconfigurați pentru a intra în producție cât mai rapid, cu fluxuri de lucru, modele de date, integrări și conversații prestabilite atât pentru procese interne, cât și externe. Clienții au confirmat că aceste soluții scad substanțial timpul de implementare și cresc rapid rentabilitatea investiției. Raportul arată, de atlfel, că DRUID este între top trei companii atunci când ne raportăm la valoarea totală livrată în proiectele de tip „hyper-automation”.
Doar DRUID aduce capacități conversaționale roboților UiPath, liderul soluţiilor de automatizare pentru întreprinderi, adaugă inteligență roboţilor și simplifică automatizarea sarcinilor repetitive. Asistenții virtuali DRUID pot comunica și declanșa acțiuni atât cu roboți asistaţi de către oameni, cât și cu cei nesupravegheați, pentru a eficientiza proiectele complexe de tip „hyper-automation” într-un mod asemănător omului. Puterea asistenţilor virtuali DRUID se bazează pe motorul revoluționar de NLP care acceptă în mod nativ conversaţii inteligente în peste 48 de limbi. În același timp, peste 500 de şabloane conversaționale predefinite pe roluri, procese și industrii asigură un timp rapid de lansare în producţie.
Daniel Bălăceanu, Head of Products, DRUID, a remarcat: „Este incitant să văd că DRUID a fost numit un „Major Contender” în Conversational AI Products PEAK Matrix® Assessment 2021, raportul celor de la Everest Group – una dintre cele mai puternice voci din domeniul analizei și cercetării în tehnologie. Credem că includerea DRUID în studiul din acest an subliniază angajamentul nostru față de inovație și validarea succesului în furnizarea de soluții de tehnologie conversațională adaptate la nevoile clienților. DRUID va continua să investească masiv în construirea de servicii de ultimă generație, bazându-se pe tehnologia și „know-how”-ul propriu, în dezvoltarea ecosistemului global de parteneri și în diversificarea portofoliului de clienți.”
„Conversational AI Products PEAK Matrix® Assessment 2021” este realizat de renumiții analiști Anil Vijayan, Sharang Sharma, Akash Munjal și Anubhav Das. Cercetarea de piață examinează atent furnizorii globali de tehnologii bazate pe inteligență artificială conversațională (CAI), care oferă soluții unice pentru a pentru a ajuta organizaţii de mari dimensiuni să îşi eficientizeze afacerile prin automatizarea proceselor şi implementarea asistenților virtuali inteligenți.
Puteți citi raportul „Conversational AI Products PEAK Matrix® Assessment 2021” la: https://bit.ly/druid-everest-report.