Elefant Online SA, compania ce operează elefant.ro, a obținut în primele 6 luni din acest an, o valoare a GMV (gross merchandise value*) de peste 120 milioane de lei, marcând astfel o creștere medie anuală de 31% la nivelul ultimilor doi ani. Profitul brut în primul semestru din 2021 a marcat, de asemenea, o creștere medie de 46%, în raport cu perioada similară din ultimele două exerciții financiare.
Majorarea indicatorilor financiari a fost stimulată, în principal, de atragerea unui număr mai mare de vizitatori unici pe site. Spre exemplu, față de aceeași perioadă a anului trecut, în primul semestru din 2021 numărul de vizitatori unici pe elefant.ro a fost cu 25% mai mare.
„Anul a început cu o creștere robustă în ecommerce, care s-a diminuat apoi treptat după relaxarea restricțiilor. Începând din luna mai, românii și-au orientat consumul mai mult către vacanțe, restaurante, spectacole și magazinele de proximitate. Vedem această corecție de piață ca pe una tranzitorie și ne așteptăm la o revenire a creșterii consumului online începând cu luna septembrie“, explică Sergiu Chircă, director general al elefant.ro.
Recent, compania a deschis un showroom în Brașov și unul în centrul comercial Park Lake din București.
„În strategia noastră de investiții abordarea acestui segment – numit în industrie last mile și care definește proximitatea față de client – este un element important. Vom deschide treptat și alte showroom-uri astfel încât, până în 2025, preconizăm să avem în jur de 50 locații la nivel național“, adaugă Sergiu Chircă.