Softlead, singura platformă de tip marketplace ce ajută companiile să aleagă soluția software potrivită, pe baza ADN-ului digital, anunță lansarea contului de achizitor (buyer). Modulul le permite companiilor care caută o aplicație sau un furnizor de servicii IT să identifice gradul de digitalizare al companiei în timp real, să urmărească fluxul de pași specifici procesului de achiziție software și să ia cele mai bune decizii de transformare digitală în mod personalizat, conform nevoilor specifice.
ADN-ul digital al unei companii este cea mai importantă componentă a deciziilor de digitalizare, deoarece acesta oferă informații complete despre nevoia de înlocuire sau de achiziționare a unei soluții tehnice noi, în raport cu problemele și obiectivele organizaționale, dar și cu industria, mărimea și ritmul de creștere al companiei.
De la începutul anului, 675 de companii au folosit Softlead pentru a solicita mai multe oferte de digitalizare și pentru a contacta companiile IT potrivite nevoii lor, cu 7% mai multe față de perioada precedentă a anului 2020. Valoarea proiectelor de digitalizare a depășit 800.000 de euro, iar cele mai digitalizate industrii au fost reprezentate de producție, servicii, construcții sau retail. De asemenea, prin utilizarea platformei Softlead.ro pentru identificarea soluției software potrivite și pentru a primi mai multe oferte diferite, companiile au economisit în medie peste 2.000 de euro.
„Pentru ca o companie să aleagă soluția software potrivită, este nevoie ca organizația să cunoască problemele, nevoile și obiectivele pe termen mediu și lung. Mai exact, să își definească ADN-ul digital, un atribut specific pentru fiecare entitate. Softlead este singura platformă care definește ADN-ul digital al unei companii, printr-un circuit intuitiv și prietenos, prin care compania indică apetitul pentru digitalizare, așa cum apare el în trecut, prezent și viitor. Pe baza acestuia, Softlead generează gratuit un raport personalizat și gradul de digitalizare pe care îl are o companie, precum și recomandări ce vizează fluxurile de transformare digitală pe care le poate demara o organizație” – Alexandra Roată, Co-Founder Softlead
Pentru a beneficia de un cont gratuit de achizitor IT, companiile se pot înscrie pe platforma Softlead, completând câmpurile de aici.
Softlead este prima platformă de tip marketplace B2B, cu peste 460 de companii IT partenere și peste 880 de soluții software listate, care a ajutat mai mult de 12.000 de companii să identifice aplicația software potrivită obiectivelor de business.
În anul 2020, Softlead a lansat Softlead Biz, un instrument dedicat companiilor-beneficiar, care indică ADN-ul digital al unei companii, precum și nivelul de digitalizare al acesteia, oferindu-le utilizatorilor un raport personalizat cu sugestii de aplicații potrivite nevoii lor, obiectivelor specificului, industriei și mărimii afacerii.