Camp Quality este una din organizaţiile de binefacere cele mai cunoscute şi mai respectate din Australia, fiind faimoasă pentru facilităţile care oferă copiilor diagnosticaţi cu cancer şansa de a fi din nou copii obişnuiţi. Odată cu extinderea pandemiei Covid 19, organizaţia a avut nevoie să-şi accelereze transformarea digitală pentru a continua să ofere informaţii de încredere şi soluţii de amuzament pentru copii.
În acest scop, organizaţia a apelat la partenerul său tehnologic, Fujitsu, pentru realizarea unui Centru de Transformare Digitală. Platforma digitală cheie pentru asigurarea transformării a fost găsită în aplicaţia deja existentă Kids’ Guide to Cancer.
Ideea de la care s-a plecat a fost fructificarea la maxim a ofertei deja existente în cadrul organizaţiei de binefacere. Aceasta dispunea de servicii şi programe create special pentru a sprijini copii de până la 15 ani care se confruntă ei înşişi cu diagnosticul de cancer sau trebuie să facă faţă unui asemenea diagnostic pus unei fiinţe îndrăgite de ei.
Camp Quality oferă experienţe amuzante, educaţie, îngrijire oncologică specializată, consiliere şi suport pentru copii, rude sau părinţi în fiecare stadiu al trecerii prin experienţa luptei cu cancerul. Odată cu apariţia pandemiei Covid 19, astfel de servicii trebuia asigurate şi în context de izolare socială. Soluţia la care s-a ajuns împreună cu Fujitsu a fost aceea a actualizării şi intensificării interactivităţii aplicaţiei Kids’ Guide to Cancer şi implementarea ei prin Fujitsu Delivery Centre.
Rezultatele obţinute se referă la furnizarea de informaţii de încredere, adecvate vârstei copiilor, care să răspundă întrebărilor acestora legate de cancer, completarea programelor de tip face-to-face deja existente în oferta organizaţiei şi lansarea de poveşti animate, avataruri personalizabile şi caractere de tip realitate augmentată
„Copiii şi familiile acestora, care se confruntă cu un diagnostic de cancer trec prin stări de confuzie, anxietate şi teamă. Au de-a face cu proceduri medicale neobişnuite şi medii clinice necunoscute, iar toate acestea generează emoţii intense şi momente de dificultate pentru fiecare membru al familiei,” a spus Deborah Thomas, CEO Camp Quality. „Explicarea cancerului unor copii mici poate fi extrem de grea pentru părinţi. Aici intervine aplicaţia Camp Quality’s Kids’ Guide to Cancer, pentru a furniza informaţii credibile şi adecvate vârstei, cu ajutorul cărora să se asigure sprijinul copiilor în cursul experienţei neplăcute.”
Camp Quality şi o echipă Fujistu Digital Transformation Services au dezvoltat, în urma unui atelier de creaţie, o aplicaţie care să adauge elemente interactive şi realitate augmentată unei aplicaţii educaţionale existente, pentru a uşura trecerea copiilor prin experienţa oncologică.
„Aplicaţia ne permite să ne conectăm cu mii de copii care se confruntă cu cancerul într-o modalitate eficientă din punct de vedere costuri, care poate duce la extinderea razei noastre de interacţiune în toate zonele Australiei, inclusiv cele rurale, şi chiar dincolo de graniţe, către alte ţări”, a adăugat Thomas. „Cu ajutorul agilităţii Fujistu, a diversităţii şi talentelor tehnice ale oamenilor de acolo, această aplicaţie unică şi importantă a fost lansată în vremuri de mari incertitudini şi provocări, în cursul pandemiei Covid 19″.