Având în vedere că atacurile vor crește exponențial pe parcursul anului 2022, poate că ar trebui să ne gândim cu toții înainte de a scana următorul cod QR pe care îl întâlnim.
În ciuda eliminării necesității de a introduce o adresă URL pe smartphone și de a explora noi moduri inovatoare de engagement, marketerii au fost forțați să recunoască înfrângerea și să-și renunțe la obsesia pentru codurile QR. Dar în ultimii ani codul de bare bidimensional s-a bucurat oarecum de o renaștere, pe măsură ce economia low-touch a început să prindă contur.
De la dovedirea stării de vaccinare într-un mall sau la un eveniment până la comandarea alimentelor într-un restaurant și chiar conectarea la o nouă rețea Wi-Fi, codurile QR au prosperat pe măsură ce consumatorii au cerut din ce în ce mai mult confort fără contact. A fost nevoie de o pandemie globală pentru ca publicul principal să adopte codurile QR. Potrivit Juniper Research, peste 1,5 miliarde de oameni le-au folosit la nivel global, iar criminalii cibernetici profită deja de această tendință.
Mai multe detalii puteti citi aici.