Schneider Electric, liderul în transformarea digitală a managementului și automatizării energiei, raportează rezultatele primului trimestru din cel de-al doilea an al programului său de sustenabilitate 2021-2025 și confirmă concentrarea continuă în ceea ce privește avansarea către angajamentele ESG pe termen mediu.
Cu dashboard-ul Schneider Sustainability Impact (SSI), compania urmărește și dezvăluie progresul trimestrial pentru îndeplinirea unor obiective concrete legate de climă, resurse, încredere, șanse egale, generații și comunități locale. Rezultatele primului trimestru al anului 2022 sunt în grafic pentru atingerea obiectivului stabilit pentru finalul anului, de 4.70 din 10, cu un scor compilat de 4.00.
„Suntem mulțumiți de progresul înregistrat de la începutul anului și de modul în care ne-am păstrat concentrarea asupra sustenabilității, în ciuda dinamicii sociale și de piață, atât de complexe și provocatoare”, a spus Gwenaelle Avice-Huet, Chief Strategy and Sustainability Officer la Schneider Electric.
Principalele aspecte legate de sustenabilitate, evidențiate în primul trimestru
• Soluțiile EcoStruxure de la Schneider Electric au ajutat clienții și furnizorii să facă progrese semnificative în procesul de decarbonizare și să-și reducă emisiile de CO2 cu 358 de milioane de tone începând cu 2018. Au fost extinse, de asemenea, parteneriatele de strategie climatică cu Plastic Omnium și NSG Group.
• În parteneriat cu Fundația Solar Impulse, Schneider Electric a găzduit o expoziție de trei luni în clădirea emblematică Intencity din Grenoble, Franța, intitulată 1000+ Solutions for Cities, unde sute de vizitatori au avut prilejul de a descoperi și afla mai multe despre soluțiile concrete și disponibile pentru mediile urbane sustenabile.
• Schneider Electric folosește acum numai carton reciclat în toate centrele sale de distribuție din India, China și Europa și progresează în ceea ce privește materialele ecologice, alăturându-se inițiativei din această industrie, condusă de ResponsibleSteel, pentru a se asigura că oțelul conținut în produsele sale e rezultatul unor procese de extracție și producție responsabile și reduce amprenta companiei asupra mediului.
• Schneider Electric a lansat, de asemenea, un proiect pilot cu peste 100 de furnizori strategici pentru a ajuta la stabilirea programului său decent de muncă, care va fi lansat în cursul acestui an.
• Noile parteneriate majore lansate în acest prim trimestru în India și America de Sud vor ajuta la accelerarea și formarea mai multor oameni în domeniul managementului energiei.
• Schneider Electric, cu sprijinul Fundației sale și prin contribuțiile individuale a mii de angajați, a strâns peste 2 milioane de euro în donații pentru a sprijini direct colegii ucraineni și familiile lor afectate de această criză.
• Schneider Electric a donat, de asemenea, echipamente în valoare de 4 milioane de euro pentru a ajuta la restabilirea rezervelor esențiale de energie în Ucraina, iar Fundația Schneider Electric continuă să lucreze cu ONG-urile locale în sprijinul comunităților locale.
Găsiți mai multe detalii în raportul despre primul trimestru din 2022 al programului Schneider Sustainability Impact, inclusiv dashboard-ul privind progresul: