Auchan România demarează un parteneriat cu VTEX, platforma enterprise de comerț digital, dedicată brandurilor și retailerilor, prin care va integra noi funcționalități pentru cumpărătorii online. Funcția de Live Shopping sau abonamentele pentru cumpăraturi recurente sunt doar câteva din noutățile ce vor fi implementate.
Astfel, utilizatorii vor avea parte de o experiență îmbunătățită, pe toate dispozitivele folosite, pe tot parcursul cumpărăturilor efectuate pe auchan.ro, atât din punct de vedere al alegerii produselor și a modalităților de transport, cât și din punct de vedere al acompanierii parcursului de cumpărare cu experiențe dedicate și promoții prin cardul de fidelitate MyCLUB Auchan.
În contextul creșterii comerțului digital într-un ritm accelerat, Auchan își dorește să ofere clienților săi o experiență de cumpărături online excelentă ce vine în completarea experienței de cumpărături din magazinele Auchan. Proiectul de mutare a platformei prin parteneriatul cu VTEX vizează un plan complet de actualizare și îmbunătățire a experienței clienților Auchan care decid să își facă cumpărăturile online, de la informații cât mai complete pentru produsele pe care le pot achiziționa pe auchan.ro, la extinderea gamei de produse și continuarea integrării beneficiilor cardului MyCLUB Auchan. Reprezentanții companiei estimează că până în luna septembrie a acestui an, site-ul auchan.ro va fi integrat complet în noua platformă.
„Asistăm în continuare la o creștere accelerată a comerțului digital, în care investim constant și continuăm să o facem, pentru a imbunatati și mai mult experiența digitală și pentru a raspunde si mai bine așteptărilor clientilor nostrii. Ne dorim să oferim clienților auchan.ro o experiență placuta, rapida si completă, pe tot parcursul lor la cumparaturi, adaptată, indiferent de dispozitivul folosit, pentru cumpărărurile online. Prin parteneriatul cu VTEX, vom pune la dispoziția lor noi funcționalități ce vor simplifica achiziția produselor preferate și care vor însoți clienții în descoperirea celor mai bune oferte. Practic, aceștia vor beneficia de suport din momentul accesării site-ului și până când comanda a ajuns în casele lor, dar și de experiențe noi, precum live shopping sau abonamente pentru cumpărături recurente, două dintre cele mai importante tendințe din e-commerce”, a declarat Teodor Șerban, Director Eficiență și Proiecte în cadrul Auchan Retail România.
„Pe măsură ce obiceiurile și cerințele consumatorilor se schimbă, soluțiile tehnologice evoluează. Flexibilitatea și scalabilitatea VTEX ne-au permis să oferim unuia dintre cei mari retaileri alimentari din România soluții de comerț digital, care vor juca un rol esențial în activarea strategiilor de business ale companiei. Funcționalitățile VTEX vor ajuta la o mai bună experiență de cumpărături pentru consumatori, setând noi standarde de shopping online pentru un retailer alimentar major”, a precizat Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP în cadrul VTEX.
Odată cu noua platformă VTEX, site-ul auchan.ro va putea activa cu ușurință noi funcționalități, aliniate trendurilor internaționale de cumpărare online, care să răspundă nevoilor clienților și să le ofere acestora o experiență cât mai actuală și complexă.
Printre inovațiile ce vor fi implementate se numără posibilitatea de a combina mai multe modalități de livrare pentru aceeași comandă, dar și funcția de Live Shopping sau cea de suport și abonamente pentru cumpărăturile recurente. O tendință actuală a industriei de e-commerce, live shopping-ul sau comerțul prin livestreaming este preferat din ce în ce mai mult de către cumpărătorii online. Acesta reprezintă o prezentare live a produsului, în care utilizatorii pot pune întrebări la care doresc să primească un răspuns și cumpără printr-un simplu click.
Auchan își propune să ofere clienților săi o experință la cumpărături cât mai bună, atât în magazine cât și online, identificând constant soluții prin care să vină în întâmpinarea nevoilor acestora.