Deschiderea parcului de retail este programată de către Synergy Construct în perioada cea mai potrivită pentru locuitorii din proximitate, sincronizând lansarea cu momentul revenirii la școală, când vizitatorii vor putea beneficia din plin de avantajele celei mai noi destinații comerciale din comunitate.
Situat în partea de nord a Bucureștiului, în Pipera, și conectat cu mai multe zone rezidențiale importante, Lemon Retail Park va deservi o parte semnificativă din nevoia de spații de retail modern a zonei. Parcul va beneficia de oferta redusă de retail din zonă, precum și de amplasarea sa lângă autostrada A3, care îi va asigura un trafic ridicat. Cu o suprafață de aproximativ 7.700 de mp închiriabili, cea mai proaspătă destinație de shopping a comunității va oferi vizitatorilor săi, pe lângă spații comerciale, și facilități de petrecere a timpului liber, un food court și 292 locuri de parcare. Proiectul este în curs de dezvoltare pe un teren de 6.000 de mp, în urma unei investiții de 15 milioane de euro.
Odată cu această inaugurare, Synergy Construct, înființată în 2001, marchează primul său proiect ca dezvoltator de retail, în contextul diversificării strategice a portofoliului de activități, demarată în ultimele luni. În plus față de activitatea sa ca antreprenor general, Synergy Construct își dezvoltă acum cu succes propriile proiecte rezidențiale și comerciale.
Noul parc de retail găzduiește o asociere de mărci locale cunoscute cu branduri nou-venite în România. Mixul de chiriași reunește branduri de shopping precum Pepco sau ARN Store, operatori de servicii precum Banca Transilvania, având ca ancoră de food Mega Image, farmacia Vcare Pharmacy, precum și o serie de restaurante ca Sushi Gallery, Brasserie și Popeyes. Lemon Retail Park va fi, de asemenea, o locație prietenoasă cu animalele de companie, găzduind un magazin Fressnapf, cel mai mare retailer de animale de companie din Europa, aceasta fiind una dintre primele locații deschise de retailer în România.
„Suntem bucuroși să anunțăm deschiderea Lemon Retail Park în luna septembrie și suntem siguri că va fi un proiect foarte bine primit de locuitorii din regiunea de nord a Capitalei. Strategia noastra este de a ne îmbogăți portofoliul cu dezvoltări similare, conectate cu proiecte rezidențiale cărora le adăugăm valoare. Venim cu un mixt perfect de retaileri, prin care oferim locuitorilor din zonă posibilitatea de a face cu ușurință cumpărăturile de bază, shopping de plăcere, dar și opțiuni de petrecere a timpului liber și experiențe culinare. În prezent analizăm piața și ne uităm în București dar și în alte orașe din țară, pentru dezvoltarea unor concepte similare”, a declarat Liviu Suvac, Chief Business Officer Synergy Construct.
Conceptul de parcuri de retail mici sau mijlocii, dezvoltat în proximitatea unei zone rezidențiale, este din ce în ce mai prezent pe piața locală și s-a dovedit a fi cel mai de succes format din industrie. Parcurile de retail sunt cel mai popular concept pentru dezvoltatori în 2022, peste 89% din cei 147.000 de mp de stoc nou de retail anunțat pentru acest an fiind alocați pentru acest tip de proiecte, potrivit celui mai recent raport al CBRE România – Retail Market Snapshot, Q1 2022, consultantul acestui proiect.
Până la sfârșitul anului, circa 147.000 mp sunt așteptați să fie adăugați la stocul modern al României, din care 22% vor fi inaugurați în București, în timp ce restul de 78% vor fi livrați în toată țara în principalele hub-uri regionale, precum și în orașele terțiare.
Pentru a ajunge la 4,16 mln. mp la sfârșitul anului 2022, având în vedere proiectele de construcție în curs și cele planificate, stocul modern de retail din România se apropie continuu de noi maxime, dovedindu-și adaptabilitatea la noile tendințe și rezistența pe piață.