Echipa tehnică a Băncii Transilvania a lansat, în mai puțin de un an, zece funcționalități esențiale pentru managementul clienților. Rapiditatea dezvoltării platformei interne BT ONE, care stă la baza platformei folosite de angajații BT pentru deschiderea de conturi și relaționarea cu clienții, este determinată de tehnologia no-code/full-code FLOWX.AI.
Banca Transilvania a dezvoltat, adoptat și scalat tehnologia FLOWX.AI pe sistemele existente. Este o platformă cloud-native, care permite băncii să-și crească permanent agilitatea, transpusă mai ales în viteza de răspuns în relația cu clienții. Reprezintă, de asemenea, soluția principală folosită de BT pentru transformarea digitală a proceselor interne.
Platforma și dezvoltările sale au efecte pozitive atât asupra angajaților băncii, cât și asupra clienților:
● Pentru angajați, înseamnă simplificarea activității, prin reducerea numărului de aplicații utilizate zi de zi, respectiv prin creșterea vitezei în servirea clienților.
● Pentru clienți, reprezintă mai ales simplificare și rapiditate, deoarece permite Băncii Transilvania să înroleze clienții persoane fizice în 5 minute (inclusiv activarea unui abonament), respectiv clienții companii în 15 minute (inclusiv activarea pachetului Nelimitat, care este o opțiune de servicii de cont curent), timpul necesar înrolării clienților fiind redus semnificativ. În medie, platforma are impact pozitiv asupra a peste 100.000 de clienți BT, în fiecare zi.
Platforma FLOWX.AI aduce o suită modernă de soluții digitale pentru bănci și companii de asigurări, bazate pe o tehnologie revoluționară, care permite dezvoltarea eficientă de produse digitale moderne în companiile de servicii financiare. Folosind suita FLOWX.AI, băncile, societățile de asigurări și companiile enterprise pot să lanseze în doar câteva săptămâni experiențe digitale omnichannel care unifică și refolosesc sistemele existente, putând, ulterior, să construiască și să lanseze noi funcționalități în doar câteva zile.