VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț, a fost numită Strong performer în Raportul Gartner Peer Insights „Voice of the Customer”: Digital Commerce 2022. „Voice of the Customer” este un raport care sintetizează recenziile de pe platforma Gartner Peer Insights pentru persoanele cu funcție de decizie din domeniul IT. Această perspectivă de ansamblu, împreună cu recenziile individuale detaliate, completează cercetarea desfășurată de Gartner și poate juca un rol esențial în procesul de cumpărare, întrucât se concentrează asupra experiențelor directe în urma implementării și utilizării unei soluții.
VTEX a ocupat a treia poziție în cadrul categoriei „Rating general”, obținând nota 4,4 din 5, în baza a 33 de recenzii ale utilizatorilor, până în ianuarie 2022. Clienții VTEX au acordat un rating și la rubrica „Willingness to Recommend”, iar 96% dintre utilizatori au precizat că ar recomanda compania și soluțiile VTEX.
„E o onoare să fim apreciați în Gartner Peer Insights pentru că raportul este realizat pe baza feedbackului clienților noștri. Credem că această recunoaștere este o dovadă a eforturilor noastre la nivel de companie – de la echipa de produs și echipa de vânzări până la echipa de customer support – totul pentru a ne ajuta clienții să creeze, să gestioneze și să furnizeze experiențe de comerț B2B, B2C și marketplace”, a spus Geraldo Thomaz, fondator și co-CEO VTEX.
„Cred că cel mai bun barometru pentru o companie de tip SaaS sunt rezultatele clienților ei, iar titlul de Strong Performer în Gartner Peer Insights confirmă exact acest aspect. De altfel, această recunoaștere ne validează eforturile din regiune și viziunea conform căreia obiectivele clienților noștri sunt și obiectivele VTEX”, declară Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP în cadrul VTEX.
Această recunoaștere vine imediat după o perioadă în care compania a avut rezultate pozitive. În anunțurile publice privind rezultatele din T1 2022, VTEX a precizat că veniturile sale totale au crescut cu 33,7% YoY, adăugând noi clienți și extinzând parteneriatele cu clienții existenți, printre care AB InBev, H&M, Oster, Under Armour, Walmart, Whirlpool și mulți alții.
Pentru a descărca Raportul Gartner Peer Insights „Voice of the Customer”: Digital Commerce 2022, apasă aici, iar pentru informații suplimentare privind VTEX, capabilitățile sale complete de comerț și activitatea desfășurată în colaborare cu câteva dintre cele mai mari branduri din lume, vizitează www.vtex.com.
Gartner® și Peer Insights™ sunt mărci înregistrate ale Gartner, Inc. și/sau ale afiliaților săi. Toate drepturile sunt rezervate. Conținutul Gartner Peer Insights constă în opiniile utilizatorilor finali individuali, care au la bază experiențele proprii ale acestora și nu trebuie să fie considerate drept expuneri ale unor fapte; de asemenea, acesta nu reprezintă opiniile companiei Gartner sau ale afiliaților săi. Gartner nu susține niciun furnizor, produs sau serviciu descris în acest conținut și nu oferă nicio garanție, exprimată sau implicită, cu privire la acest conținut, cu privire la acuratețea sau caracterul complet al acestuia, inclusiv orice garanții de vandabilitate sau potrivire pentru un anumit scop.