Cu ocazia împlinirii a 20 de ani de activitate, Up România a oferit propriilor angajați NFT-uri, cu scopul de a le mulțumi că fac parte din echipa Up și pentru a dezvolta în rândul acestora o înțelegere cuprinzătoare a potențialului pe care îl are tehnologia blockchain.
NFT-urile oferite cadou, care sunt o formă de artă digitală, au fost create prin folosirea inteligenței artificiale. Declarația de poziționare a companiei a fost introdusă de un artist, alături de elementele din identitatea vizuală ale brandului, iar AI-ul a generat trei variante de design.
Deși NFT-urile (non-fungible token) există din 2014, popularitatea lor a crescut vertiginos în timpul pandemiei. Companiile pot introduce NFT-urile în pachetele de beneficii extra-salariale pentru a crește implicarea și loialitatea angajaților. Deși reprezentanții generației Z sunt cel mai atrași de activele digitale și tehnologiile noi, există un real interes și în rândul generațiilor anterioare.
Pornind de la această realitate, punerea la dispoziție a NFT-urilor ca beneficii extrasalariale contribuie la atragerea talentelor, care cunosc foarte bine avantajele acestei tehnologii. În timp, acestea pot contribui la îmbunătățirea strategiilor de recrutare, retenție și fidelizare a angajaților.
„Ne-am dorit să marcăm împlinirea a 20 de ani de activitate într-un mod unic și să ne ancorăm în realitatea tehnologică de tip blockchain. Ne uităm la următorii 20 de ani și știm că beneficiile extrasalariale vor fi altfel, la fel ca angajații, care sunt unici. Ei vor să facă parte dintr-o echipă cu valori comune, care le oferă experiențe. Ne orientăm cu toții spre a înțelege noile tehnologii și a le include în ADN-ul nostru”, a declarat Elena Pap, director general Up România.
Factorii care îi determină pe angajați să se implice în munca lor variază în funcție de persoană și de domeniul de activitate. În consecință, organizațiile trebuie să fie conștiente de schimbările sociale care îi pot influența pe angajați să se mențina motivați la locul de muncă și să rămână implicați în activitatea pe care o prestează.
Beneficiile oferite sub formă de NFT contribuie la construirea și menținerea unei comunități și devin parte din strategiile de recrutare, retenție, recompensare și fidelizare a angajaților.