Reprezentanții industriei de comunicare digitală din România cheamă la rampă din nou campaniile memorabile, puternice, care merită să fie premiate. Înscrierile au loc între 31 octombrie și 11 noiembrie.
„IAB MIXX Awards România își propune și reușește constant să identifice reperele industriei de comunicare digitală autohtone pentru a le propulsa pe scena europeană. Credem în schimbarea de perspectivă dinspre o zona pesimistă și concentrată doar pe elementele negative sau perfectibile, către una echilibrată, unde aspectele pozitive și aspiraționale sunt mai prezente.
Anul trecut a existat o dublă validare a calității produsului de comunicare și al juriului local. Rezultatele de la Madrid pun o enormă presiune anul acesta pe toți cei implicați la nivel local. Dar suntem o piață deja matură care a învățat să își aplaude competiția, să se coaguleze în jurul obiectivelor comune și să conștientizeze că are și cu cine și cu ce pe plan european”, a declarat Andrei Dragu, vicepreședinte IAB și Event Director IAB MIXX Awards.
Ca o noutate pentru 2022, creația campaniei de promovare a IAB MIXX de anul acesta este semnată de agenția care a fost premiată anul trecut cu marele premiu local și european, Cheil|Centrade. Organizatorii își propun ca această practică să devină o tradiție a festivalului.
Pentru mai multe detalii și pentru a înscrie o campanie, vizitați site-ul https://www.mixxawards.ro/.