NEWS — November 10, 2022 at 6:27 pm

Rezultate solide înregistrate de Telekom Romania Mobile în T3 2022

by

La 30 septembrie 2022, Telekom Mobile înregistra 4,08 milioane de abonați și utilizatori de cartele preplătite, în creștere cu 13,3% față de 30 septembrie 2021, ceea ce echivalează cu o creștere netă cu 390.000 de clienți noi pe parcursul acestui an, dintre care 141.000 numai în trimestrul al treilea.

La sfârșitul celui de-al treilea trimestru, Telekom Mobile avea 1,82 milioane de abonați (în creștere cu 6,2% față de anul precedent) și 2,25 milioane de utilizatori prepaid (în creștere cu 19,8% față de anul precedent).

În al treilea trimestru din 2022, EBITDA a crescut cu 20,0% față de anul precedent, ajungând la 12,6 milioane de euro, pentru al șaptelea trimestru consecutiv, ca urmare a eforturilor consecvente și continue de creștere a eficienței operaționale și financiare. Pentru perioada de nouă luni, EBITDA a fost de 38 de milioane de euro, în creștere cu 89% față de anul precedent.

Dina Tsybulskaya„Primele nouă luni s-au desfășurat într-un context complicat, în care totul s-a schimbat de la o zi la alta. Singurul lucru care nu s-a schimbat a fost promisiunea noastră: Mobil așa cum vrei. Simplu și corect. Și nici aceasta nu se va schimba. Rămânem fermi în a ne trata clienții cu respect și corectitudine”, a declarat Dina Tsybulskaya, CEO Telekom Romania Mobile.

Telekom Romania a încheiat trimestrul al treilea cu venituri în valoare totală de 76,8 milioane de euro. Perioada 9M s-a încheiat cu o creștere de 0,3%, față de 9M 2021, până la 233,4 milioane de euro.

Oferta de vară, lansată la jumătatea lunii iunie, a adus Telekom Mobile în trimestrul al treilea cel mai mare număr net de noi clienți din acest an și marcarea pragului de 4 milioane de clienți în luna august.

De asemenea, în trimestrul al treilea s-a împlinit un an de când Telekom Mobile și-a lansat promisiunea “Mobil așa cum vrei. Simplu și corect”. Aniversarea a adus un rezultat semnificativ, dovedind corectitudinea strategiei companiei: peste 80% dintre clienții care au interacționat cu Telekom sunt foarte mulțumiți de serviciile primite*.

Operatorul și-a îmbunătățit în mod constant rețeaua 4G. În prezent, 100% din aceasta este modernizată la standardul 4G / 4G+, oferind o acoperire extinsă pentru serviciile de date. De asemenea, compania continuă lucrările de conectare a stațiilor de bază la panourile solare, înlocuind sursele actuale de energie cu unele regenerabile. Telekom Mobile are deja peste 15% din stațiile de bază echipate în acest mod, fiind lider în acest sens în regiunea europeană.

În ultimul an, calitatea rețelei Telekom Mobile s-a îmbunătățit în 1.200 de localități cu 10,6 milioane de locuitori. În prima jumătate a anului, modernizările au dus la o acoperire mai bună în peste 440 de zone urbane și rurale, cu un total de 345.000 de locuitori, în timp ce acoperirea 4G a depășit 98% din populație.