De Black Friday, românii au profitat de ofertele comercianților și, în perioada 11-13 noiembrie 2022 și au făcut achiziții în valoare de aproape 44 milioane de euro cu aplicația Revolut.
Cea mai mare valoare medie a achizițiilor/ utilizator a fost înregistrată în segmentul 35-44 de ani (103 euro/ client), iar cele mai mari cheltuieli au fost înregistrate, la fel ca în 2021, în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov. Topul comercianților a fost următorul: Emag, Altex, Carrefour, Tazz, Dedeman.
Pentru că Black Friday-ul românesc a fost un succes, Revolut a decis să prelungească perioada de reduceri pentru clienții români, cărora le dă ocazia să profite, alături de utilizatorii din Spațiul Economic European (SEE) și Regatul Unit, de oferta de Black Metal Friday.
Cei care doresc să facă în continuare achiziții la prețuri reduse, pentru sezonul sărbătorilor, pot beneficia, suplimentar, și de cashback de până la 1% din valoarea cumpărăturilor făcute, dar și de alte avantaje, dacă optează pentru planul Metal de la Revolut. Aceasta ofertă ține cont de așteptările clienților cu privire la reducerile propuse de BF 2022 – discount-uri de cel puțin 30%, pentru a face mai bine față provocărilor financiare ale momentului.