Revolut a adăugat încă 5 milioane de clienți, din iulie până în prezent, ajungând la 25 de milioane de clienți retail. Din aceștia, 7,5 milioane sunt clienți din regiunea Europa Centrală și de Est (CEE).
România se menține ca a doua piață a aplicației, după Regatul Unit, iar în 12 luni, baza de clienți a fintech-ului britanic a crescut cu 67% în țara noastră, ajungând la 2,5 milioane de clienți. Polonia, a doua piață majoră din regiune, a depășit și ea pragul de 2 milioane de clienți.
În condițiile în care unul din trei consumatori din regiune declară că utilizează soluții de tehnologie financiară pentru a-și îmbunatăți cunoștințele și informațiile despre bugete și bani, tot mai multi clienți folosesc super-aplicația financiară în viața de zi cu zi pentru plăți, schimb valutar, conturi de economii, transferuri internaționale de bani, credite de nevoi personale, gestionarea bugetelor în familie și instrumente avansate de analiză bugetară sau pentru servicii de lifestyle/turism și insurtech.