Livratorii Freshful au transportat, între 1 ianuarie și 15 decembrie 2022, 456.876 de comenzi către cei peste 65.000 de clienți din București și Ilfov.
3 din 4 clienți sunt abonați Genius și au putut să se bucure nu doar de timpul salvat folosind aplicația mobilă, ci și de economiile aferente taxei de transport și a ofertelor exclusive Genius.
De asemenea, începând cu 15 decembrie, clienții Freshful primesc un estimat de livrare mai precis de aproximativ 20 minute, pentru a ști exact și în timp real când vor intra în posesia cumpărăturilor.
Dacă un client Freshful alege livrarea comenzii în intervalul 10:00-12:00, odată cu lansarea funcționalității ETA acesta poate vedea în site și în app, că livratorul Freshful sosește, spre exemplu, între 11:20 și 11:40. Această nouă funcționalitate oferă mai multă predictibilitate și flexibilitate clienților care vor putea să își planifice mai bine agenda, pentru că acum vor afla cu precizie cât timp au la dispoziție până vine livratorul cu bunătățile comandate.
Freshful by eMAG a analizat și care au fost produsele vedetă comandate de clienții săi. Astfel a realizat un top în care, cum era de așteptat, apa plată la 2L conduce cu peste 930.000 de sticle vândute, urmată de banane cu 115.590 kg și avocado ready to eat cu 84.764 buc. În topul categoriilor se evidențiază produsele de bază (ulei, zahăr, făină, orez), dar și produsele și specialitățile din carne și pește.
În plus, în perioada sărbătorilor, flota de mașini și livratori a fost suplimentată iar programul de livrare a fost extins până la ora 24:00, astfel încât și mai mulți clienți să se bucure de timpul câștigat, evitând traficul și aglomerația din magazine.
În primul an de activitate Freshful, 70% din totalul comenzilor s-au înregistrat în aplicația mobilă, iar 65% din totalul plătilor s-au realizat online, direct pe Freshful.ro și în aplicația de mobil, atât cu card bancar cât și cu cardul de tichete de masă Edenred.