Cu ocazia sărbătoririi Anului Nou Lunar 2023, cunoscut și ca Anul Nou Chinezesc, Bang & Olufsen lansează o colecție în ediție limitată, inspirată de culorile și elementele clasice ale străvechiului Drum al Mătăsii din China.
Colecția include cinci produse emblematice Bang & Olufsen: boxa Beoplay A9, boxa portabilă Beolit 20, boxa portabilă Beosound A1, căștile Beoplay H95 și căștile Beoplay EX true wireless, cu anulare activă a zgomotului.
Drumul Mătăsii acoperea peste 6000 de kilometri și a jucat un rol foarte important în facilitarea interacțiunilor economice, culturale și politice dintre Est și Vest, mai mult de 2000 de ani. Semnificația Drumului Mătăsii în istorie este recunoscută și astăzi.
„Bang & Olufsen a explorat întotdeauna granițele culturilor orientale și occidentale. Ne-am inspirat din legendarul Drum al Mătăsii și am integrat farmecul oriental străvechi în designul acestei colecții”, spune Leon Tang, director de marketing Bang & Olufsen, China.
Rătăcind pe Drumul Mătăsii, interpretând estetica tradițională
Alături de Drumul Mătăsii, această nouă colecție se inspiră din paleta tradițională de culori de Anul Nou – roșu chinezesc, verde jad și auriu. De la picioarele din lemn ale Beoplay A9, la frumoasele carcase din aluminiu ale Beoplay H95 și Beoplay EX, întreaga colecție de produse reflectă tema.
Aducând un omagiu culturii chineze, colecția integrează noduri din piele, împletite manual, simbolizând reuniuni fericite, pentru Beosound A1 și Beolit 20.
Chiar și ambalajul produselor încorporează estetica tradițională de Anul Nou. Designul elegant, cu o panglică de mătase, care împodobește capacul Beoplay A9, se regăsește armonios pe toate ambalajele.
Bang & Olufsen colaborează cu muzicienii chinezi Lumi Liu, Matt Lv și Corsak Hu pentru a crea un conținut unic, care sărbătorește colecția, precum și cultura și tradițiile orientale.
Colecția de Anul Nou Chinezesc Bang & Olufsen va fi disponibilă la comandă, în magazinele Bang & Olufsen (Caramfil & Glucozei), începând cu 27 decembrie 2022.