Business, Servicii IT — December 28, 2022 at 12:19 pm

Webhelp a înregistrat cel mai bun an de la înființare și va continua investițiile în oameni și în tehnologie în 2023

by
Răzvan Pătrunoiu
Răzvan Pătrunoiu, CEO al Webhelp România

Webhelp, unul dintre cei mai mari furnizori globali de servicii de externalizare a proceselor de business (BPO), cu operațiuni în peste 60 de țări și cu aproximativ 120.000 de angajați la nivel global, a înregistrat, anul acesta, cea mai mare creștere a businessului de până acum, a adăugat clienți noi în portofoliu și și-a mărit echipa.

De asemenea, Webhelp a câștigat în 2022 peste 50 de premii în cadrul industriei de profil, fiind recunoscută ca lider în cadrul Gartner Magic Quadrant pentru Customer Service BPO și a obținut cele mai bune punctaje din partea Everest Group pentru experiența oferită clienților din întreaga lume.

Pe parcursul anului, Webhelp și-a extins activitatea în 24 de locații din șase țări noi – Thailanda, Bosnia și Herțegovina, Ghana, Israel, Macedonia de Nord și China. Mai mult, compania a inaugurat 18 centre noi în locații existente din SUA, America Latină, regiunea Asia-Pacific și EMEA.

Totodată, Webhelp a înregistrat o creștere importantă a portfoliului de clienți în 2022, integrând peste 240 de clienți noi la nivel global și adăugând mai mult de 25.000 de oameni în organizație. În concordanță cu cererea crescută, Webhelp a continuat să susțină regimul de lucru hibrid și de la distanță prin intermediul platformei și metodologiei Webhelp Anywhere, pentru a le oferi clienților flexibilitate și scalabilitate și pentru a satisface preferințele în continuă evoluție ale angajaților privind modul de lucru.

„Dezvoltarea este un sport de echipă, iar fiecare dintre oamenii noștri a avut propria contribuție în acest an extraordinar pentru Webhelp. Ne mândrim cu munca extraordinară pe care angajații noștri o depun pentru clienți și ne dorim să continuăm această tendință în 2023. Anul viitor, vom continua investițiile în tehnologie și oameni, pentru a oferi cele mai bune soluții clienților noștri și clienților acestora”, a declarat Olivier Duha, CEO și co-fondator al Webhelp.

„2022 a fost încă un an încărcat de provocări, dar in pofida acestora, Webhelp a înregistrat cel mai important avans de la înființare. Iar echipa din România, prin cei peste 2000 colegi, a avut un aport semnificativ la aceste rezultate extraordinare, contribuind la proiectele majore ale grupului. În continuare, ne vom concentra pe dezvoltarea tehnologiilor cu care lucrăm și vom investi în echipele noastre, care reprezintă unul dintre atuurile esențiale ale Webhelp”, a declarat Răzvan Pătrunoiu, CEO al Webhelp România.

Webhelp a finalizat cu succes o serie de achiziții notabile și investiții strategice, inclusiv achiziția Grupo Services din America Latină, liderul brazilian al furnizorilor de experiență digitală. De asemenea, în EMEA, Webhelp și-a unit forțele cu Uitblinqers, pentru a-și consolida poziția pe piața olandeză și a realizat investiții suplimentare alături de Gobeyond Partners, prin crearea unei practici Nudge – o unitate strategică care valorifică economia comportamentală pentru a ajuta organizațiile să obțină cele mai bune rezultate posibile, prin influențarea comportamentului clienților.

Ultimii ani ne-au învățat că umanitatea și conexiunea sunt mai importante ca niciodată. Sunt extrem de mândru să mă aflu la cârma unei companii care se dezvoltă rapid și care deschide drumul către o experiență a clienților centrată pe tehnologie și pe om”, a continuat Olivier Duha.

Webhelp s-a concentrat, de asemenea, pe consolidarea practicilor sale de sustenabilitate și de guvernanță socială și de mediu (ESG). Astfel, 12% din forța sa de muncă a fost angajată prin intermediul unui program recrutare premiat, cu impact major, care include angajarea de tineri dezavantajați, inițiative de reintegrare în câmpul muncii a deținutelor și un ecosistem care sprijină angajarea migranților și a refugiaților. În acest an, Webhelp a încheiat, de asemenea, un parteneriat cu SGS, cea mai importantă companie de certificare, în cadrul unei inițiative pe termen lung de a proteja sănătatea și bunăstarea celor din prima linie.

Strategia de creștere a Webhelp stă la baza dorinței sale de a servi drept partener în strategia oceanului albastru, valorificând o combinație de acoperire globală și expertiză hiperlocală pentru a le oferi clienților săi noi perspective. Soluțiile și serviciile Webhelp sunt concepute pentru a fi relevante și valoroase atât pentru clienții nativ digitali, cât și pentru întreprinderile care doresc să transforme CX și să obțină valoare strategică și diferențiere.

În 2023, Webhelp își va continua dezvoltarea strategică, prin extinderea în locații-cheie din întreaga lume, inclusiv din regiunea Asia-Pacific, EMEA și pe întregul continent american, precum și prin investiții în oameni, tehnologie și inovație.