În 2022, pe fondul creșterii bazei de clienți cu 67% în România, clienții Revolut din piața locală au realizat un număr record de 203 milioane de tranzacții către comercianți cu aplicația financiară.
Cele mai multe tranzacții au fost pentru a plăti cumpărăturile realizate în supermarketuri pentru alimente și produse de larg consum/ uz casnic, urmate de cheltuielile cu transportul și cele din restaurante, cafenele, baruri.
Toate categoriile de cheltuieli au fost pe un trend ascendent, atât ca sumă totală, cât și ca număr de tranzacții, dar în topul creșterilor după numărul de tranzacții, în 2022 față de 2021, s-au aflat categoriile de bugete: divertisment (+37%), cumpărături/ shopping (+34%), restaurante (+33%).
Suma medie a cheltuielilor realizate cu Revolut, pe parcursul anului 2022, de un utilizator mediu al super-aplicației financiare a fost de 2.181 de euro, iar valoarea medie a unei tranzacții a fost 18,3 euro.
Studiul se bazează pe date anonimizate, analizate în formă agregată, de analiștii aplicației, pentru perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2022 și ia în calcul exclusiv tranzacțiile realizate de utilizatorii înregistrați în România.