Petal Ads este noul nume pentru HUAWEI Ads, care reflectă evoluția platformei într-un lider al ecosistemelor de publicitate durabile pentru telefonia mobilă. Mișcarea marchează un nou capitol de creștere pentru platforma publicitară aflată într-un plin proces de dezvoltare și care de la lansarea oficială din 2020, și-a mărit de 9 ori rețeaua de agenții de publicitate și de 4 ori rețeaua de editori.
Este de așteptat ca Petal Ads să crească cu aceeași sumă în 2023 întrucât își va pune în valoare prețurile competitive și portofoliul. Platforma va continua să funcționeze într-un ecosistem care interconectează 730 de milioane de utilizatori activi de dispozitive Huawei în fiecare lună și va pune un accent puternic pe direcționarea contextuală alimentată de inteligența artificială (AI).
Întrucât compania urmărește creșterea pe termen lung a parteneriatelor, a siguranței și a transparenței oferite de marcă, în acest an ea va pune accentul pe domenii cheie de interes pentru platformă.
Pe lângă faptul că operează pe propriul trafic de calitate și pe date care acoperă întreg canalul utilizatorului Huawei, platforma își extinde și piața pentru a ajunge la date de la terți, un factor cheie pentru care în prezent atrage zilnic 4 miliarde de solicitări.
În ultimii ani, serviciile din seria Petal au folosit progresele tehnice din domeniul mobile bazate pe inteligența artificială, servicii bazate pe locație și instrumente creative de editare pentru a oferi mai multe opțiuni și capabilități deschise pentru piața europeană.
În prezent, Huawei reduce latența și îmbunătățește eficiența prin utilizarea de noi tehnologii, cum ar fi 5G, pe toate platformele sale, în conformitate cu angajamentele de sustenabilitate din industria de publicitate. Acest lucru va avea ca rezultat un ecosistem în care veniturile și sustenabilitatea pot merge mână în mână.
Principiile de bază care ghidează dezvoltarea reclamelor Petal Ads sunt:
– Încrederea care include construirea de experiențe publicitare folosind date primare pentru a se potrivi nevoilor clienților, în timp ce partenerii câștigă din rezultate eficiente;
– Inovație, ceea ce înseamnă combinarea capacității hardware cu tehnologiile AI și cloud;
– Creștere, unde se pune accent pe oferirea de oportunități de monetizare pentru editori și soluții de publicitate durabile pentru afaceri.
În prezent Petal Ads cooperează cu peste 60 de agenții certificate la nivel global, iar o treime au sediul în Europa.