Schneider Electric a anunțat noi detalii despre capacitățile sale de consiliere a clienților cu privire la tehnologiile avansate de inteligență artificială și își propune să dezvolte soluții personalizate pentru nevoile lor specifice.
În propriul AI Hub, Schneider Electric combină competența celor peste 200 de experți în inteligență artificială cu expertiza companiei în domeniul său principal de business, pentru a ajuta clienții să descopere noi modalități de a colecta informații, de a prezice, de a simula și de a lua decizii concrete pe baza unor cantități mari de date.
„Informațiile bazate pe date sunt solicitate constant. Colectarea datelor cu ajutorul inteligenței artificiale este adesea un exercițiu care deschide ochii, dezvăluind oportunități de îmbunătățire fără precedent. Credem că putem împărtăși cu clienții noștri toate cunoștințele noastre și lecțiile valoroase învățate din implementarea AI în cadrul companiei”, a declarat Philippe Rambach, Chief AI Officer al Schneider Electric.
Condusă de inițiativa sa strategică, „AI at scale”, compania a depus 18 brevete de tehnologie AI în 2022. De asemenea, a îmbunătățit 15 soluții cu capabilități AI adresate clienților și a dezvoltat peste 20 de aplicații interne AI. Aceste progrese se concentrează pe eficiența energetică și provocările în materie de sustenabilitate, precum și pe eficiența internă.
În prezent, experții în inteligență artificială și date de la Schneider Electric posedă toate capacitățile și experiența necesare pentru a dezvolta aplicații AI de ultimă oră în domeniile electrificării, automatizării și decarbonizării. Acest obiectiv include domenii precum managementul microrețelei, managementul alarmelor, optimizarea HVAC pentru clădiri, managementul vehiculelor electrice (EV), încărcarea inteligentă, managementul activelor, eficiența energetică pentru procesele de producție, optimizarea fluxului de gH2 și multe altele.