Vertiv™ XR ghidează utilizatorii prin selectarea și plasarea produselor, folosind realitatea augmentată, pentru a oferi o descriere captivantă și realistă a produsului în locația pe care au ales-o – fie că este vorba de un centru de date, birou, hol sau o sufragerie
de Karmen Buljat, Field Marketing Director, Europa Centrală și de Est la Vertiv
În prezent, cei mai mari și mai de succes retaileri concurează din ce în ce mai mult pentru a obține atenția consumatorilor și profit, nu numai unul împotriva celuilalt, ci și împotriva Amazon și a efectului Amazon. Rezultatul este un fel de cursă a înarmărilor, concentrată direct pe practicile și tehnologiile pentru experiența clienților. De la platforme de comerț electronic extinse până la liste de click-uri, comercianții cu amănuntul de toate tipurile și dimensiunile investesc masiv pentru a face interacțiunile cu clienții lor ușoare și satisfăcătoare.
Ar fi incorect și inexact să sugerăm companiilor business-to-business (B2B) să ignore experiența clienților, dar este cu siguranță adevărat că eforturile lor au rămas în urmă față de sectorul business-to-consumer (B2C). Clienții B2B sunt diferiți, având un proces decizional mai complex, adesea în mai mulți pași, dar factorii de decizie sunt și ei oameni. Și, la fel ca noi toți, ei au fost condiționați prin experiențele lor de consum să se aștepte la interacțiuni semnificative, informative și tranzacții fluide și rapide.
Aceste așteptări există indiferent dacă aceștia cumpără o ciocolată, o nouă pereche de skiuri sau, mai relevant pentru această discuție, un nou sistem de alimentare neîntreruptibilă (UPS). Companiile B2B care recunosc că aceste tendințe de consum sunt tendințe comportamentale și se adaptează în consecință, vor deține un avantaj semnificativ pe piața lor. Vertiv se angajează să fie o astfel de companie.
Cel mai recent exemplu al acestui angajament este introducerea recentă a aplicației Vertiv™ XR, primul instrument de acest fel al companiei care oferă clienților ei B2B o experiență interactivă la nivel de consumator.
Dezvoltarea aplicațiilor de realitate augmentată se bazează pe nevoia de comoditate a clienților
Aplicația Vertiv XR permite managerilor IT, operatorilor de centre de date și partenerilor de distribuție să vizualizeze soluțiile pentru centrele de date Vertiv în locația pe care ar urma să o ocupe într-o anumită clădire, în același mod în care un proprietar de casă ar putea folosi o aplicație de realitate virtuală pentru a plasa noi modele de canapele sau dulapuri de bucătărie acolo unde și le dorește, pentru a vedea cum arată. Ghidează utilizatorii prin selecția și plasarea produselor, vizualizând echipamentele de infrastructură a centrului de date, fie că este în locația dorită sau în camera lor de zi.
Aplicația le permite utilizatorilor să vadă și să exploreze oricând și oriunde diverse soluții Vertiv și îi încurajează pe utilizatori să rămână implicați dincolo de achiziție și instalare, recomandând soluții complementare. Aplicația simplifică chiar și partajarea pe platformele sociale a întregii experiențe, pentru că dacă nu puteți posta despre asta, chiar putem spune că s-a întâmplat cu adevărat?
Acest instrument este nou în spațiul centrului de date și credem că se compară cu cele mai bune aplicații de realitate augmentată pentru consumatori. Nu suntem singuri în această evaluare. Aplicația Vertiv XR a fost desemnată „Cel mai bun produs sau serviciu de transformare digitală – Întreprindere” la premiile Technology Product Awards 2022 și a primit o evaluare de cinci stele de la IT Channel, care a numit-o „cea mai bună aplicație de realitate augmentată testată în 2022”. Aplicația este disponibilă prin acest link: https://vertivxr.page.link/MC-blog
Desigur, aplicația face parte din inițiativa noastră mai amplă de digitalizare, care se concentrează pe îmbunătățirea experienței de lucru cu Vertiv pentru clienții și partenerii noștri de distribuție. Totul face parte din prioritatea noastră strategică continuă de a fi concentrați pe client și de a crea o valoare crescută pentru clienți, în parte și prin furnizarea de instrumente de cea mai bună calitate.