Platforma de comerț electronic, PrestaShop, a depășit pragul de 6.500 de magazine online active, în România, și decide să-și extindă activitatea locală prin desemnarea lui Andrei Zamfirescu în poziția Country Developer.
În 2021, PrestaShop a înregistrat o creștere a veniturilor de 40%, sprijinite de dublarea numărului de angajați ai companiei. Totodată, valoarea vânzărilor generate de cei 300.000 de comercianți ai săi a fost de 24 de miliarde de euro.
Grație PrestaShop Essentials, o suită de funcționalități (addons) absolut necesare pentru a dezvolta un magazin online, și soluțiile oferite de PrestaShop Hosting, gestionarea unui magazin online la scară mare devine extrem de ușoară, cu posibilități infinite de diferențiere. Acestea au fost dezvoltate pentru a crește exponențial vânzările și profitabilitatea afacerii.
Platforma se bazează pe un software cu sursă deschisă (open source) și îmbunătățit cu aplicații dezvoltate în parteneriat cu actori cheie din acest sector, precum PayPal, Meta, Google etc.