Aqurate, platformă SaaS bazată pe Inteligenţă Artificială, este de acum integrată în serviciul global de e-mail marketing Mailchimp, una dintre cele mai eficiente platforme de comunicare din lume, alături de NewsMAN, soluție românească de e-mail marketing cu o adopție accelerată în rândul magazinelor online.
Noile integrări prezintă soluții eficiente de optimizare a ratei de conversie, pentru afacerile din eCommerce, iar acestora li se va adăuga, pe parcursul lunii iunie, și platforma Klaviyo.
• Aqurate estimează că peste 50% dintre clienți vor utiliza noile opțiuni de integrare
• Serviciul de e-mail marketing Mailchimp are 13 milioane de utilizatori, la nivel global, și 800.000 de abonați plătitori
• NewsMAN se integrează automat și cu Magento, MerchantPRO, Gomag, Teamshare, OpanCART, PrestaShop sau WordPress
• Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 30%, prin recomandările de produs generate cu AI.