NEW TECHNOLOGY — June 9, 2023 at 10:08 am

Endava, valorifică profesionalismul oamenilor săi cu Microsoft Teams

by

Endava reimaginează relația dintre oameni și tehnologie oferind consultanță în transformarea digitală și soluții de automatizare pentru companii de top.

endava_imgHub-ul IT din România al companiei își validează inițiativele digitale întâi pe plan intern înainte de a le oferi clienților. Astfel, pentru a-și eficientiza procesele, compania și-a transferat instrumentele de lucru, aplicațiile și serviciile în Microsoft Teams.

Acum, 98% din cei peste 7.100 de angajați își încep și își încheie ziua de lucru cu o platformă care susține obiectivul companiei — stimularea transformării pentru clienții săi.

Promovarea productivității prin colaborare

„Ne dezvoltăm într-o organizație cu adevărat globală, care necesită o infrastructură flexibilă”, spune Miron Stratan, Strategic Partnership Consultant la Endava. „Una dintre principalele provocări cu care ne-am confruntat a fost faptul că dezvoltatorii noștri folosesc Linux, iar instrumentele de comunicare utilizate de celelalte echipe nu erau compatibile cu acest sistem de operare. S-a creat o ruptură, făcând dificilă comunicarea directă și colaborarea între departamente”, dezvăluie el.

Cu ajutorul BRINEL, companie Partener Microsoft, Endava a implementat Microsoft Teams pentru a integra si Linux. „Acum avem o singură platformă—accesibilă tuturor și pe toate dispozitivele — ce conține toate software-urile necesare pentru managementul fișierelor, arhivare, gestionarea proiectelor, etc. Acest lucru ne ajută să livrăm mai repede”, spune  reprezentantul Endava.

Întreaga echipă Endava folosește platforma ca spațiu de lucru principal pentru întâlniri, chat, apeluri, partajare de fișiere și acces la aplicații interne și externe. „Peste 7.100 de oameni lucrează la Endava, iar 98% dintre aceștia folosesc Microsoft Teams zilnic. A devenit instrumentul preferat în fiecare departament,” precizează  el, adăugând că “intuitivitatea interfeței și rata de adoptare cresc cu fiecare nouă îmbunătățire, cum ar fi ferestrele separate pentru fiecare chat de grup și apelul principal sau utilizarea Teams pentru a accesa fișiere partajate prin SharePoint.”. În primele 90 de zile, utilizatorii interni și externi de Teams de la Endava au schimbat aproape 550.000 de mesaje pe canale și peste 705.000 de reacții.

Construirea unui mediu care valorifică performanța

Pentru a stimula în continuare agilitatea, compania si-a mutat activitatea în Microsoft Azure. „Azure nu este doar despre livrarea unei infrastructuri scalabile, ci și despre platforme de date sofisticate”, spune Adrian Suciu, Delivery Manager la Endava. „Există o mulțime de date colectate automat utilizând Microsoft Teams, așa că am dezvoltat o componentă numită Insights Through Data care extrage informații din aceste date pentru a îmbunătăți și mai mult experiența utilizatorului”, precizează el.

Prin optimizarea mediului de lucru pentru oamenii săi, Endava poate continua să livreze servicii de calitate clienților. „Există și o mulțime de funcții inteligente, cum ar fi Azure Cognitive Services sau Azure DevOps, care ajută clienții și angajații să aibă mai multă autonomie”, mai spune Adrian Suciu. Endava a folosit Azure Bot Service pentru a implementa un chatbot în Teams pentru asistență IT. Angajații îl pot folosi pentru a rezolva singuri problemele simple, fără să mai sune sau să trimită un email la echipa de suport. Astfel, numărul total de tichete pentru suport IT legat de serviciile de comunicare și colaborare a scăzut cu 40%, iar resursele eliberate au putut fi redirecționate către noi oportunități de afaceri bazate pe date.

Ca pas următor, inginerii Endava construiesc acum un sistem de management al relației cu clienții (CRM) bazat pe Dynamics 365. „Plănuim să utilizăm și Microsoft Power Platform pentru a automatiza fluxurile în Teams și a îmbunătăți experiența utilizatorului,” dezvăluie Miron Stratan. Endava construiește cu adevărat un mediu puternic prin utilizarea tehnologiei pentru a îmbunătăți colaborarea și a stimula transformarea pentru clienții săi.