YOXO, primul abonament de mobil complet digital din România, lansează noul portofoliu de abonamente, a cărui vedetă este abonamentul de doar 9 lei pe lună, ce oferă 10GB de internet național în rețeaua 4G+, minute și SMS naționale nelimitate, totul fără obligativitatea unei perioade contractuale.
Clienții YOXO pot alege unul dintre cele 3 pachete de voce și date mobile care acum beneficiază de 10GB de internet în plus. Astfel, pe langă planul tarifar de 9 lei, clienții pot alege abonamentul de 19 lei cu 60GB internet, sau pe cel de 39 lei cu 160GB internet național 5G, roaming activ, minute și SMS-uri naționale și în roaming SEE nelimitate. Totodată, abonamentul de 29 lei cu 100 GB va fi înlocuit de celelalte abonamente, iar clienții YOXO cu acest pachet au fost migrați automat către abonamentul de 19 lei.
Extra opțiunile ce oferă internet beneficiază și ele de o actualizare, clienții având posibilitatea să aleagă dintre două variante: 60GB cu 12 lei sau 160GB internet cu roaming SEE pentru 32 lei. În plus, aceștia pot achiziționa la prețuri avantajoase, un telefon la alegere din magazinul online YOXO, în 4 rate lunare egale.
Experiența 100% digitală oferită de YOXO este completată de serviciile celei mai mai rapide rețele 4G/5G din România, Orange. Astfel, clienții YOXO beneficiază atât de performanță cât și de flexibilitatea unui serviciu complet digital, administrat prin intermediul unei aplicaţii mobile, fără limită contactuală, pe care îl pot reconfigura lună de lună în funcție de nevoile și preferințele lor, dar și de prețul pe care doresc să îl plătească.
„Noile abonamente YOXO oferă clienților un raport calitate-preț extrem de avantajos, simplitate și beneficii multiple. De aceea, 96% dintre clienți se arată mulțumiți sau foarte mulțumiți de YOXO și recomandă serviciul familiei și prietenilor. Eforturile noastre în acest an se vor concentra pe îmbunătățirea experienței digitale pentru care YOXO este deja recunoscut, în special în ceea ce privește serviciul de suport clienți și cel de procesare a plăților”, a declarat Antoine Drevon, Chief Marketing Officer, Orange România.