VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel global, a fost medaliată la toate cele 24 de categorii de către Paradigm B2B în raportul său anual B2B Combine (Edițiile Enterprise și Midmarket). În baza informațiilor furnizate de principalii operatori de ecommerce B2B, VTEX a primit în total opt medalii de aur în ambele analize – una în plus față de anul 2022 (la categoriile: Customer Service & Support, Integrations, Operations & Infrastructure, Marketplaces and Promotions Management). Totodată, este unicul furnizor cu medalii de aur la categoria „Marketplaces” în cele două rapoarte (Enterprise și Midmarket).
Datorită recunoașterii primite, VTEX își demonstrează încă o dată poziția de lider în industrie, având în portofoliul de clienți branduri B2B globale, precum Briggs & Stratton, CAE, Colgate, Mazda, Stanley Black & Decker, Whirlpool și multe altele.
„De când am început colaborarea cu VTEX pe partea de operațiuni de ecommerce B2B, reprezentanții noștri de vânzări s-au transformat treptat în consultanți și parteneri de afaceri pentru clienții noștri. În trecut, 70% din timpul lor reprezenta, în cele mai dese cazuri, preluarea de comenzi”, explică Orlando Gadea, Global VP Customer Experience Transformation la Stanley Black & Decker, Inc.
„Echipele noastre de vânzări se bucură din plin de această transformare digitală. Ne oferă superputerea de a fi omniprezenți. Practic, reprezentanții noștri de vânzări se pot concentra acum pe ceea ce știu să facă cel mai bine – să dezvolte relații deosebite cu clienții noștri și să l asigure succesul afacerilor lor”, a concluzionat Orlando Gadea.
Conform celor de la Paradigm, în segmentul B2B, platforma de comerț VTEX se pretează în special companiilor enterprise aflate în căutarea unei soluții complete de comerț digital composable, OMS și marketplace, cu capabilități puternice de promoții într-un mediu SaaS flexibil și multitenant. Punctele forte ale VTEX enumerate de compania de analiză sunt: serviciul de suport pentru clienți, marketplace-ul out-of-the-box, promoțiile și arhitectura modernă de tip multitenant atât pentru Enterprise, cât și pentru Midmarket.
„Raportul demonstrează cum VTEX și-a propus să modernizeze operațiunile și să reducă costurile de întreținere și dezvoltare cu tehnologia pentru cliențiir săi, în special în acest mediu economic imprevizibil. Companiile încep să vadă platforma VTEX mai mult ca pe un punct central pentru toate operațiunile de comerț, unificând și aducând laolaltă toate canalele de comenzi B2B și B2C într-o singură platformă. Prin unificarea canalelor, companiile devin mai eficiente, iar acest lucru, împreună cu simplificarea arhitecturală, sunt esențiale pentru ca brandurile și retailerii să atingă succesul în piața actuală”, spune Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA Sales Leader în cadrul VTEX.
În total, VTEX a primit opt medalii de aur, opt medalii de argint și opt medalii de bronz în rapoartele Paradigm B2B Combine for Digital Commerce Solutions 2023 (Edițiile Enterprise și Midmarket):
Enterprise
● 4 medalii de aur la Customer Service & Support; Integrations, Operations & Infrastructure; Marketplaces și Promotions Management.
● 5 medalii de argint la Ability to Execute, Partner Ecosystem, Total Cost of Ownership, Vision & Strategy și Site Search.
● 3 medalii de bronz in Content & Data Management, Sales & Channel Enablement, and Transaction Management.
Midmarket
● 4 medalii de aur la Customer Service & Support, Integrations, Operations & Infrastructure, Marketplaces și Promotions Management.
● 3 medalii de argint la Ability to Execute, Total Cost of Ownership, și Site Search.
● 5 medalii de bronz la Partner Ecosystem, Vision & Strategy, Content & Data Management, Sales & Channel Enablement, și Transaction Management.
Andy Hoar, autorul raportului și analist în industrie, a spus în cadrul raportului că „scopul Paradigm B2B Combine nu este clasarea soluțiilor comparându-le între ele, ci mai degrabă punctarea capacităților anumitor soluții în raport cu criterii obiective și oferirea posibilității cumpărătorilor de a vedea punctele forte și punctele slabe ale soluțiilor individuale. Obiectivul este de a testa furnizorii de platforme pentru ca cei care cumpără să poată lua decizii informate, fără a petrece luni de zile făcând research”.
Pentru informații suplimentare și pentru a citi raportul integral din 2023, Enterprise Edition, accesează bit.ly/VTEX23ParadigmB2B.