MyBenefits lansează BenAI, noul asistent inteligent bazat pe un model de inteligență artificială (AI), și devine astfel una dintre primele companii din România care folosește tehnologia Azure OpenAI GPT-4 în colaborare cu Microsoft Azure OpenAI Service.
Ben AI clarifică aspecte legislative și procedurale din lumea beneficiilor, scalează suportul oferit angajaților și oferă recomandări pentru optimizarea bugetelor de beneficii.
„Obiectivul principal al acestui proiect bazat pe inteligență artificială este crearea unei platforme de asistență permanent disponibilă angajaților. Pentru a atinge acest obiectiv, echipele de dezvoltare MyBenefits au creat un set de date interne care au permis antrenarea algoritmului cu informații specifice privind beneficiile oferite de companie. Aceasta a dus la crearea unui model personalizat, capabil să înțeleagă și să răspundă întrebărilor angajaților cu precizie și să ofere recomandări adecvate în funcție de nevoile și preferințele fiecărui angajat”, a declarat Andrei Dumitrel, CEO și co-fondator al MyBenefits, platformă de beneficii flexibile.
Microsoft, prin intermediul Founders Hub Program for Start-ups, a oferit companiei MyBenefits îndrumare și mentorat, aspecte fundamentale pentru dezvoltarea BenAI. Tehnologiile utilizate în program sunt Azure OpenAI Service cu GPT-4, Azure AKS, Azure Application Gateway, Azure DDOS Protection, și GitHub.
„Companii precum MyBenefits adaugă valoare prin integrarea soluțiilor proprii cu Microsoft Azure. Integrarea tehnologiei noastre cu o platformă de beneficii facilitează echipelor de HR alocarea de resurse către inițiative centrare pe oameni și sarcini mai creative”, spune Bogdan Putinică, Country Manager Microsoft România și Moldova.
Cu BenAI, managerii pot delega sarcini repetitive și costisitoare de timp către asistentul inteligent. Timpul petrecut pe platformă scade astfel la o medie de 21 minute pe lună. Prin automatizarea răspunsurilor oferite pentru subiecte standard, echipele de HR își pot muta concentrarea către alte priorități strategice.
Despre MyBenefits
MyBenefits centralizează furnizori și beneficii într-o interfață intuitivă, iar angajații își pot comanda ce este de interes pentru ei, pe baza unui buget pus la dispoziție. Compania client menține relația cu un singur furnizor, primește un singur raport de taxare și înțelege comportamentul de consum al salariaților. MyBenefits este fondat cu capital 100% românesc și folosește măsuri de securitate puternice pentru protecția și confidențialitatea datelor personale ale angajaților.