Criza globală a educației a luat amploare în urma pandemiei mondiale de COVID-19. În prezent, în fiecare an, 260 de milioane de elevi rămân în afara sistemelor de educație, iar lipsa preconizată de cadre didactice – 69 de milioane, până în 2030 – va avea un impact semnificativ asupra calității educației.
HP consideră că responsabilitatea este una colectivă și că trebuie să acționeze pentru a răspunde provocărilor legate de sărăcie și educație, deschizând o cale către un sistem de educație mai echitabil și mai incluziv.
În acest context a fost anunțată HP Futures, o inițiativă de leadership care încurajează și promovează gândirea inovatoare. Dezvoltată în parteneriat cu Global Learning Council (GLC), HP Futures este o rețea interdisciplinară formată din peste 100 de lideri de opinie internaționali care acoperă întregul sector educațional – de la mediul academic și guvernamental, la mediul de afaceri și societatea civilă.
„Educația este fundamentul progresului, iar angajamentul continuu al HP de a reduce decalajul educațional la nivel global stabilește un nou standard pentru cei care se străduiesc să contribuie la un viitor mai incluziv și mai echitabil”, a declarat Subra Suresh, președinte și fondator al GLC. „Suntem mândri să colaborăm cu HP pentru a impulsiona această schimbare.”
HP colaborează cu GLC și pentru a găzdui un hackathon de inteligență artificială, pentru a testa acuratețea conținutului generat de inteligența artificială în scopuri educative și pentru a explora modul în care acest conținut poate fi utilizat ca instrument de învățare și de predare. Având în vedere că 89% dintre elevi recunosc că au folosit ChatGPT pentru a-și rezolva temele , trebuie avut în vedere potențialul inteligenței artificiale de a sprijini rezultate educaționale mai bune.
Pentru a afla mai multe despre eforturile HP pentru echitate digitală în educație, vizitați https://www.hp.com/us-en/hp-information/sustainable-impact/community.html.