Relațiile cu clienții nu se încheie odată cu vânzarea și livrarea unui produs, ci continuă pe întreaga durată de viață a acestuia, mai ales pentru produsele care beneficiază de servicii de garanție și post-garanție. Pentru gestionarea interacțiunilor de tip “service”, aveți însă nevoie de o platformă dedicată care să permită clienților trimiterea de sesizări și deschiderea de tichete pentru suport.
Spre deosebire de multe sisteme CRM, CAS GenesisWorld integrează nativ un modul Helpdesk care permite gestionarea completă a oricăror solicitări de suport, indiferent de natura produselor pe care le vindeți. Clienții vă vor putea contacta pe orice canal doresc (telefon, email, portal online, social media) în regim 24/7, iar solicitările vor fi gestionate centralizat și unitar. Evident, timpul de răspuns la solicitări scade, iar satisfacția crește.
În acest webinar din data de 23 Noiembrie, ora 10:30, veți participa la o sesiune interactivă de demo în care vă puteți adresa invitaților noștri. Veți avea ocazia să descoperiți de ce este necesar modulul de tip Helpdesk, ce impact are asupra relațiilor cu clienții și, mai ales, cum puteți folosi concret acest modul în activitatea companiei.
Webinarul se adresează oricărei companii care vinde produse de lungă întrebuințare și pentru care oferă operațiuni de service în garanție și post-garanție.
Vă încurajăm să vă alăturați acestui eveniment pentru a înțelege mai avantajele și beneficiile utilizării unui modul de tip Helpdesk asupra relațiilor cu clienții. Clienții se vor simți tratați cu respect și profesionalism, indiferent de problemele înregistrate.
Cu ajutorul Soft Net Consulting și CAS Software, nu va fi nevoie să investiți în sisteme scumpe de ticketing, deoarece modulul Helpdesk din CAS CRM oferă tot ceea ce aveți nevoie.
->Pentru întregistrare și participare la webinar, apăsați aici.
Vă mulțumim pentru interesul manifestat. Dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la office@softnetconsulting.ro