SoftServe, una dintre principalele companii IT din Europa, prezentă pe piața locală din mai 2022, a inaugurat primul sediu din țară, în București, și va încheia 2023 cu o creștere de peste 200% a numărului de angajați din România.
Biroul SoftServe România este localizat în clădirea Charles de Gaulle Plaza din zona centru-nord și are o suprafață utilă de peste 540 metri pătrați. Înainte de a deschide biroul din Charles de Gaulle Plaza, SoftServe oferea angajaților din București posibilitatea de a lucra dintr-un co-working din centrul Capitalei.
„SoftServe continuă să aibă o politică de lucru flexibilă, oferind tuturor angajaților posibilitatea de a alege liber de unde lucrează. Acest birou ne ajută să creștem acest nivel de flexibilitate și să venim în întâmpinarea colegilor care preferă să lucreze de la birou sau care au nevoie de un spațiu pentru diverse întâlniri de echipă,” a spus Dan Paraschiv, Country Manager, SoftServe România.
Pe lângă biroul recent inaugurat în București, SoftServe România a hotărât să pună și la dispoziția angajaților din Cluj spații de lucru într-un hub de co-working din oraș, prin intermediul soluției Pluria, ce oferă acces la o rețea națională de spații flexibile.
„București și Cluj sunt, în prezent, orașele cu cei mai mulți angajați, dar modelul de lucru de la distanță ne permite să avem echipe oriunde în România. Printre orașele unde suntem prezenți acum cu mici echipe se numără Brașov, Iași și Timișoara. Am început în România ca angajator 100% remote și este un model cu care continuăm să operăm și pentru care suntem recunoscuți,” a adăugat Dan Paraschiv.
SoftServe a inaugurat operațiunile din România în mai 2022, ca parte a strategiei de extindere globală.
„Când am intrat în România – în mai 2022 – eram 2 angajați, eu și un recruiter. Anul acesta, vom încheia cu aproape 150 de colegi, de 3 ori mai mulți față de începutul lui 2023, și continuăm să creștem. Urmărim să ajungem la 250 de oameni până la finalul anului viitor,” a punctat Dan Paraschiv, Country Manager SoftServe România.
Pe lângă politica de lucru flexibilă, SoftServe oferă angajaților o suită de alte beneficii, cu accent pe wellbeing și educație.
Astfel, compania oferă un pachet de beneficii flexibile, angajații compunându-și singuri, în limita unui buget lunar, pachetul extrasalarial. De asemenea, toți angajații primesc 25 de zile de concediu de odihnă, dar și alte zile libere în plus pentru diverse evenimente personale sau familiale.
Totodată, SoftServe dispune de un adevărat ecosistem educațional. Sub denumirea SoftServe University, compania oferă angajaților peste 1,000 de cursuri dezvoltate intern, care se adaugă altor 10,000 pe care aceștia le pot accesa gratuit pe Udemy Business. În plus, compania suportă costul certificării angajaților pentru o serie de tehnologii, contribuind astfel la dezvoltarea profesională accelerată a specialiștilor din companie.
SoftServe are și o componentă de implicare socială dezvoltată. Compania are propria fundație caritabilă – Open Eyes – și propria platformă de crowdsourcing – Open Tech, prin care se implică în diverse programe sociale în toate țările în care este prezentă.
Prin Open Eyes, compania a donat anul acesta 1,2 milioane de dolari pentru achiziția a 100 de ambulanțe pentru Ucraina prin programul Drive for Life. Această donație se adaugă celorlalte 123 de vehicule medicale donate de fundație în 2022 pentru a veni în ajutorul salvatorilor de pe linia frontului din Ucraina.
În primul an în România, compania și voluntarii SoftServe au susținut mai multe acțiuni de plantare din București, Cluj, Iași și Brașov, colaborând cu organizația Creștem România Împreună, parteneriat care va continua și în 2024. De asemenea, compania a lansat prin programul EmpowerU, care sprijină incluziunea grupurilor vulnerabile, cursuri de IT gratuite pentru persoanele strămutate ca urmare a războiului din Ucraina, în parteneriat cu Consiliul Național Român pentru Refugiați (CNRR). Primul curs, axat pe studiul HTML, se va încheia la finalul acestei luni.
SoftServe este o companie IT care oferă consultanță și soluții digitale pentru o gamă diversă de industrii, cum ar fi energie, petrol, sănătate, finanțe, retail, auto și producție. Expertiza companiei variază de la DevOps și Big Data la AI, IoT, securitate cibernetică, realitate extinsă (XR) și robotică.
SoftServe a intrat pe piața locală în 2022, angajând specialiști IT în domenii variate de la ingineri software specializați în Python, Java sau PHP la DevOps și WebUI. În prezent, compania are aproximativ 30 de roluri deschise pe piața locală.